کیهان نوشت: مشاور سابق کروبی از روحانی خواست در زمین هاشمی بازی نکند.

داریوش سجادی می‌نویسد: در سفر اخیرم به تهران مجالی شد تا با یکی از مشاوران ارشد دکتر روحانی ساعاتی را به گفت‌وگو بنشینم.اینجا را ببینید.

از همان ابتدا معلوم بود که پروسه تعیین استانداران، آن هم در دولتی که باید دو انتخابات مهم برگزار کند، قرار نیست پروسه ای آرام و بی دردسر باشد. اینجا را ببینید.

روح‌الله حسینیان در پاسخ به سؤالی درباره بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات اظهار کرد: ما امیدواریم این اتفاق بیفتد و احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات حاضر شود. اینجا را ببینید.

 مراسم تحویل تعدادی از دستاوردهای دفاعی و جدید نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش تحویل یگان‌های نزاجا شد. اینجا را ببینید.

مرتضی حاجی گفت: من به عنوان یک رأی دهنده هرگز راضی نمی‌شوم به جلیلی رأی بدهم چون فرصت‌های زیادی را در کشور سوزانده و فکر می‌کنم اگر بخواهد در آینده نیز بخواهد کاری را انجام دهد همین فرصت سوزی‌ها ادامه پیدا می‌کند. اینجا را ببینید.

آیت‌الله حائری شیرازی از جلسه خصوصی خود با آیت‌الله مصباح یزدی درباره هاشمی رفسنجانی خبر داد و بخش مربوط به این موضوع را تشریح کرد. اینجا را ببینید.

رییس جمهوری در دیدار مدیران و مجریان ارشد رسانه های آمریکایی و بین المللی، با تشریح و تبیین مواضع منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به پرسش های آنان پاسخ داد. اینجا را ببینید.

رئیس دولت یازدهم که بامداد جمعه به نیویورک رسید تا در نشست سالانه سازمان ملل حضور یابد، در نخستین روز حضورش در نیویورک دیدارهای دو جانبه و جمعی متعددی داشت. اینجا را ببینید.

 

منصور ارضی از مداحان کشور گفت:من هشدار می‌دهم به نمایندگان مردم در مجلس، چون ما دیگر به کسی امید نداریم، که مواظب باشید قیامتی هم هست، فریب نخورید، حقیقت این است که این مسئله سازش با دشمن است، هرکسی از نمایندگان حسینی است باید فریاد بزند، گرچه ٢٠٦ نفر فریاد زدند، منتها بعضی مسئولان مجلس به آن بی‌توجهی کردند، اینها چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند؟» اینجا را ببینید.

/212 17

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    3 0
    آیا شما جواب های خود را برای خدا آماده کرده اید آقای ارضی؟
  • ناشناس IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    4 0
    مملکت کارش بجایی رسیده که یک مداح راجع به مسایل سیاسی میخواد تصمیم گیری کنه.مگر آقا نفرمودن تیم هسته ای رو پشتیبانی کنید.کار رو باید به کاردان سپرد لطفا شما کار خودت و مداحیتو بکن
  • علی IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    5 0
    خبرآنلاین چرا از کسانی که مصیبتی برای مملکت بوده اند خبر می گذاری؟ منظورتان از آوردن اخباری از منصور ارضی و حسینیان دقیقا چیست ؟ چرا با اعصاب ملت بازی می کنید؟
  • كامين IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    5 0
    اين مداحان كه امام حسين را از واقعيت‌هاي كربلا دور كرده و بخاطر پول به گونه ديگر شهيد مي‌كنند ، الان هم منافعشان را در خطر مي‌بينند و براي جلوگيري از برجام دارند دست و پا مي‌زنند. كجاي دنيا براي يك نوحه چند ميليون پول مي‌گيرند؟ شماها امام حسين را دوست داريد چرا براي نوحه خواندنش پول مي‌گيريد؟