مهر نوشت: رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی غرب استان تهران در طول شش ماه گذشته، ۲۸لابراتوار تولید مواد مخدر صنعتی منهدم شد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: یکی از اصلی ترین اولویت های مجموعه انتظامی در این منطقه، برخورد با تولید کنندگان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی و غیر صنعتی است.

وی افزود: با هدف گذاری انجام شده، طرح های متعددی برای برخورد و مقابله با عوامل این بلای خانمان سوز در طول ماه های گذشته تنظیم و عملیاتی شد که با دستاوردهای سازنده ای همراه بود.

سرهنگ سلیم پور گفت: انهدام ۲۸لابراتوار تولید شیشه و کشف۲۸۰کیلوگرم از این نوع ماده مخدر صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری، نمونه موفقیت هایی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی به دست آمد.

وی افزود: رصد دقیق مجموعه انتظامی غرب استان تهران و اشراف اطلاعاتی پلیس در این حوزه، باعث کاهش قابل توجه حجم تولید شیشه در مقایسه با سنوات گذشته شده است.

رئیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران عنوان کرد: دشواری دسترسی به مواد خام مورد نیازتولید شیشه و برخورد جدی و قاطعانه پلیس، ضربات سخت و سنگینی را به قاچاقچیان مواد مخدر در غرب استان تهران وارد کرده است.

وی افزود: امیدواریم با تقویت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هرچه بیشتر جامعه به عوارض و مضرات شیشه، گرایش و تمایل جوانان به مواد مخدر به حداقل ممکن کاهش یابد و ما نیز به نوبه خود از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ سلیم پور یادآور شد: با استقرار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، موفقیت های برجسته و ارزنده ای در حوزه امنیت پایدار در این منطقه حاصل شده که با برنامه ریزی های طراحی شده، این روند در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =