واحدمرکزی خبر نوشت: شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: حامیان پاپ فرانسیس در نیویورک دونالد ترامپ، یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه برای ریاست جمهوری آمریکا، را «هو» کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تصویربرداران این شبکه در خیابان های نیویورک حاضر بودند و تصاویری در نزدیکی «برج ترامپ» ثبت کردند که نشان می دهد کسانی که برای دیدن پاپ فرانسیس در خیابان های نیویورک تجمع کرده بودند، به محض دیدن دونالد ترامپ که از میان جمعیت رد می شد تا به برج ترامپ (آسمانخراشِ متعلق به خودش) وارد شود، او را «هو» کردند. ترامپ پس از آنکه از میان مردم (حامیان پاپ) عبور کرد و به داخل برج ترامپ رسید، به بالکن یکی از طبقات فوقانیِ آن رفت و از آنجا برای مردم دست تکان داد، 

مجری افزود: اصولاً دونالد ترامپ با گزارش های شبکه سی ان ان مشکل دارد و آن ها را علیه خود و ستاد انتخاباتی اش، مغرضانه می داند. مثلاً در یکی از سخنرانی های اخیر ترامپ در شهر چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی، تصاویر سی ان ان حاکی از آن بود که یک سوم از صندلی های سالن سخنرانی ترامپ که در آخر سالن قرار داشت، تا آخر سخنرانیِ وی خالی از حضار باقی مانده بود.
پخش این گزارش توسط سی ان ان باعث بروز اختلاف نظر شدید میان دونالد ترامپ و خبرنگار سی ان ان درباره تعداد افرادی که در سخنرانی دونالد ترامپ شرکت کرده بودند شد، اما تصاویرِ سی ان ان کاملاً گویا است و به وضوح نشان می دهد که حامیان ترامپ فقط دو سوم صندلی های این سالن هزار و پانصد نفری را پر کرده بودند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =