رئیس جمهور کشورمان پس از طی پروازی طولانی به نیویورک رسید.

سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نشست سران توسعه پایدار 2015 ، دیدار و گفت و گو با دبیر کل سازمان ملل و شماری از مقامهای ارشد کشورهای جهان و دیدار با گروههای مرجع و برگزیدگان در آمریکا، بخشی از برنامه کاری فشرده حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر است.
در مراسم استقبال از دکتر روحانی در فرودگاه بین المللی جان اف.کندی نیویورک، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و اعضای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد حضور داشتند.
دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری و دکتر حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند.
رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک در گفت وگویی با خبرنگاران، جزییاتی از برنامه ها و دیدارهای خود با مقامهای ارشد کشورها را تشریح کرد.
آقای روحانی به محض رسیدن به نیویورک در سخنان کوتاهی اظهار داشتند: دستور دادم فردا صبح هیئت فوق العاده تشکیل شود.به آقای ظریف هم گفتم با مقامات سعودی تماس حاصل شود و اقدامات لازم انجام گیرد. 
49308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =