علی دایی از پیروزی تیمش مقابل سپاهان بسیار خوشحال است.

تسنیم نوشت : علی دایی بعد از پیروزی یک بر صفر برابر سپاهان گفت : « فکر کنم بازی بزرگ و سختی را بردیم. می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که مردانه جنگیدند و فوتبال مردانه‌ای را به نمایش گذاشتند. در نیمه نخست می‌توانستیم کار سپاهان را تمام کنیم. در این نیمه اگر باهوش بودیم می‌توانستیم با سه گل از زمین بیرون برویم. خدا را شکر می‌کنم که با وجود فشار سپاهان در نیمه دوم دفاع ما به هیچ عنوان اشتباه نکرد و بازی را تحت کنترل داشت. ما شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و در نیمه دوم همه روزنه‌های که سپاهان می‌توانست وارد آن شود بستیم. »

دایی درباره حضور تماشاگران گفت : « باید از همه آنها تشکر کنم. با وجود تماشاگران یک شور و شوقی به بچه‌ها داده شد. اگر تماشاگران در بازی‌های ما حضور پیدا کنند، مطمئناً بهتر از این بازی می‌کنیم. تماشاگران یار دوازدهم هستند و امیدوارم در بازی‌های بعدی بیشتر بیایند و ما نیز جواب حمایت‌های آنها را خواهیم داد. »

مربی صبا که پیش از بازی نسبت به قضاوت داور ابراز نگرانی کرده بود بعد از برد درباره داوری گفت : « نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم، اما داور آوانتاژ سریع نداد تا بازیکن ما با حریف تک به تک شود و گل بزند. اما این گذشته است و باید در تعطیلات لیگ خود را آماده بازی‌های بزرگ کنیم. ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خودمان را برای بازی بعدی استارت می‌زنیم. ضمن اینکه با موافقت مدیریت باشگاه در نظر داریم اردوی یک هفته‌ای در شمال کشور برگزار کنیم. »

دایی درباره جدایی رضا حقیقی هم گفت : « رضا چند وقت پیش صحبت‌هایی انجام داد که خواست به خارج از کشور برود. ما جلوی هیچ بازیکنی را نمی‌گیریم و بازیکنانی را نگه می‌داریم که دل‌شان با تیم باشد. امیدوارم حقیقی هرجا که حضور می‌یابد موفق باشد. او امسال به تیم ما آمد و کمک کرد. »

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =