ایرنانوشت: حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران ساعتی دیگر برای شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می کند.

رییس جمهوری روز دوشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد. گفت و گو با مدیران ارشد رسانه های بین المللی و شرکت در آیین تصویب سند اجلاس سران توسعه پایدار و یک روز بعد سخنرانی در همین اجلاس از جمله برنامه های روحانی در این سفر است.
حضور در نشست مدیران ارشد صنایع تجاری و سرمایه گذاری و دیدار و گفت و گو با دبیرکل سازمان ملل و همچنین گفت و گوهای دو جانبه با تعدادی از سران شرکت کننده از جمله کشورهای چین، روسیه، ایتالیا، ژاپن، لبنان، ترکیه، عراق، افغانستان، برزیل، تونس از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.
نشست و گفت و گو با نخبگان دانشگاهی ایران، ایرانیان مقیم آمریکا، برگزاری نشست خبری با رسانه های بین المللی در روز سه شنبه و همچنین حضور در جلسه نخبگان اندیشکده های مطلعاتی آمریکا از دیگر برنامه هایی است که برای سفر رییس جمهوری به نیویورک برنامه ریزی شده است.
در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اکثر کشورهای جهان در بالاترین سطح حضور خواهند داشت؛ به نحوی که در اجلاس سال جاری بیشترین تعداد از سران جامعه جهانی حضور دارند.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =