موضع تقوی درباره همگرایی اصولگرایان،حضور لاریجانی در جلسات همگرایی و اصولگرا بودن احمدی نژاد

ایسنا نوشت: رییس شورای هماهنگی اصولگرایان با اشاره به برگزاری جلسات همگرایی میان اصولگرایان خاطرنشان کرد: قرار است این جلسات به مرحله ای برسد که هسته‌ مرکزی برای آن شکل بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در حاشیه مراسم ترحیم برادر عبدالله جاسبی در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت دستیابی اصولگرایان به وحدت اظهار کرد: همگرایی اصولگرایان در مراحل خوبی قرار دارد.

وی در مورد برگزاری جلسات همگرایی اصولگرایان گفت: این جلسات همواره از قبل برگزار می‌شده و هم اکنون نیز در حال پیگیری است.

تقوی در مورد حضور علی لاریجانی در این جلسات نیز خاطرنشان کرد: هنوز به آنجا نرسیده است اما از ایشان نیز برای حضور در جلسات دعوت خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی اصولگرایان در مورد هدف برگزاری جلسات همگرایی خاطرنشان کرد:‌ قرار است این جلسات به مرحله ای برسد که یک هسته‌ مرکزی برای آن شکل بگیرد و برای شعب و شاخه‌های مختلف رابطی انتخاب شود.

وی با بیان اینکه دستیابی اصولگرایان به وحدت غیرممکن نیست درباره حضور اعضای یکتا در جلسات همگرایی و رابطه این حزب با اعضای این جلسات خاطرنشان کرد: یکتا رابطه خوبی با ما دارد. آن‌ها در جلسات خود از اصولگرایان دعوت کرده اند و در نخستین جلسه نیز هم آقای موحد کرمانی و هم بنده حضور و سخنرانی داشتیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد را اصولگرا می دانید اظهار کرد:‌ مگر من معیار و شاخص اصولگرایی هستم که بخواهم درباره اصولگرا بودن برخی اظهار نظر کنم.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =