پیشنهاد نماینده اهواز برای سالروز آزادی خرمشهر

خانه ملت نوشت: نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: حضور مسئولان در خرمشهر در سوم خرداد هرسال به بهانه ورزش باعث‌ تجدید خاطره این شهر در اذهان تجدید خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نامه کمیته فوتبال مجلس به فدراسیون فوتبال درخصوص مکان برگزاری فینال جام حذفی، از تصمیم آنها برای برگزاری این رویداد ورزشی در خرمشهر تقدیر کرد.

سید شریف حسینی  در خصوص برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور در خرمشهر اظهار داشت: باتوجه به این‌که جام حذفی فوتبال کشور به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و با این نام برگزار می‌شود٬ پیشنهادی از سوی کمیته فوتبال مجلس مطرح کردیم مبنی براین‌که فینال این جام همان‌طور که از نامش پیداست، به صورت عملیاتی هم در خرمشهر برگزار شود .

وی اضافه کرد: حضور تماشاگران٬ بازیکنان٬ تیم‌های فینالیست‌ و مسئولان در خرمشهر باعث‌ می‌شود این شهر در اذهان تجدید خاطره کند و همچنین این اتفاق به آبادانی بیشتر خرمشهر هم کمک خواهد٬به همین خاطر در جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال و دیگر مسئولان این موضوع مطرح و با فدراسیون فوتبال توافق شد که از امسال تمام فینال‌های جام حذفی کشور در خرمشهر برگزار شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ورزشگاه خرمشهر در حال آماده‌سازی برای این منظور است و تمام تلاش به کار گرفته شده تا فینال این مسابقات هرسال به بهترین نحو در خرمشهر برگزار شود.

نامه ارسالی این نماینده مجلس در زیر آمده است:

23220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =