ایسنا نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توافق هسته‌ای که امروز در کشور مطرح است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن را دنبال می کنند بهانه ای بیش نیست و اگر حل شود فردا مباحث حقوق بشر، تروریسم و ده‌ها بهانه دیگر را عنوان می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسمی که با حضور امیر سرلشگر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و در جمع فرزندان شاهد شاغل آجا، برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه در شرایط خاصی به سر می برد و درحال سپری کردن برهه حساسی است که تنها راه برون رفت از این شرایط پیروی از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که معظم‌له همواره بر لزوم مراقبت از نفوذ دشمن تأکید می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: دشمن در کنار این مذاکرات و گفتگوهایی که انجام گرفته به دنبال رخنه و نفوذ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ترویج فحشاء و فساد در جامعه، ایجاد اختلاف میان مسئولان نظام، ترویج مدگرایی، اختلاف اندازی میان اهل تسنن و تشیع، ایجاد اختلاف بین قومیت های ایرانی، مأیوس کردن جوانان نسبت به آینده و توزیع مواد مخدر در جامعه با پشتوانه سیاسی را از جمله حربه های دشمن در تهاجم فرهنگی برشمرد. امروز رهبر معظم انقلاب بسیار دغدغه نفوذ و رخنه دشمن در کشور را دارند و همه ما بایستی خود را مکلف به اجرای تدابیر و رهنمودهای ایشان بدانیم و نسبت به نگرانی های معظم له احساس مسئولیت داشته باشیم.

آل هاشم افزود: عده ای فکر می کنند که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همه چیز حل شده است و باید در تمامی زمینه ها با استکبار جهانی مذاکره داشته باشیم تا بقیه مشکلات نیز مرتفع شود در حالیکه فرماندهی معظم کل قوا در دیدارهایی که اخیراً داشته اند بیانات بسیار مهم و صریحی را ایراد فرمودند از جمله اینکه معظم له تنها راه دفع شر سلطه گران را ایستادگی و مقاومت دانستند.

آل هاشم اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از دیگر الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه گران دانست و گفت: نیروهای مسلح ما باید توان رزمی خود را هر روز ارتقاء دهند کما اینکه رهبر معظم انقلاب در 28 فروردین ماه امسال تأکید فرمودند که آمادگی نیروهای مسلح از ضروریات است و این به معنای دستورالعمل و فرمان است. البته خوشبختانه نیروهای مسلح ما اعم از ارتش، سپاه و بسیج همه از آمادگی بالایی برخوردارند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =