ایسنا نوشت:جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده‌باش پلیس برای روان‌سازی ترافیک در اطراف محل‌های برگزاری دعای عرفه خبر داد و گفت که در روز اول مهرماه حجم ترافیک در معابر پایتخت افزایشی 15 درصدی داشته است.

سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در نخستین روز از سال تحصیلی جدید اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که حجم ترافیک در معابر تهران بین 15 تا 20 درصد افزایش داشته باشد که تا حدودی همین پیش‌بینی نیز محقق شده و امروز شاهد افزایش 15 درصدی حجم ترافیک در بزرگراه‌ها و معابر پایتخت بودیم که این حجم در بزرگراه‌ها شدت بیشتری داشت.

وی با اشاره به قرار گرفتن نخستین روز از سال تحصیلی جدید بین دو تعطیلی دانش‌آموزی، اظهار کرد: البته پیش‌بینی می‌کنیم که در روز شنبه حجم ترافیک کمی بیشتر از امروز باشد اما به هر حال نیروهای ما در آماده باش کامل هستند و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وقوع حوادث رانندگی در اول مهرماه نیز گفت: خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت یا جرح به دست ما نرسیده است.

وی ساعات پیک ترافیک را بین 6:30 صبح تا 8:30 صبح اعلام کرد و گفت: در این ساعت حجم ترافیک در معابر پایتخت و همین‌طور بزرگراه‌ها بالا بود از این رو توصیه می‌شود که رانندگان زمان سفر خود را مدیریت کرده و شهروندان نیز تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

آماده‌باش پلیس برای برگزاری مراسم دعای عرفه
عابدی همچنین از آماده باش پلیس در اطراف محل‌ها و اماکن برگزاری دعای پرفیض عرفه خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم دعای عرفه ماموران پلیس در اطراف محل‌ها و مراکز برگزاری این دعای پرفیض حضور خواهند داشت و نسبت به تسهیل آمد و شد اقدام خواهند کرد. پیش‌بینی ما این است که حجم ترافیک در اطراف برخی از حسینیه‌ها و مراکز مذهبی در مرکز پایتخت در ساعات برگزاری این دعا سنگین شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: در حال حاضر تصمیمی مبنی بر انسداد محور برای برگزاری این دعا گرفته نشده اما در صورتی که نیاز باشد به صورت مقطعی و برای چند دقیقه احتمال انسداد برخی از معابر وجود دارد.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =