ایسنا نوشت: وزیر جنگ ارتش صهیونیستی مدعی شد که این رژیم با تمام قدرت جلوی شکل گیری انتفاضه مردمی در فلسطین؛ چه در غزه؛ چه در قدس و یا کرانه باختری و چه در مرزهای شمالی یا هر جای دیگر را خواهد گرفت.


به گزارش سایت النشره، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مراسمی که به بهانه زنده نگه داشتن یاد و خاطره نظامیان به هلاکت رسیده تیپ چتربازهای ارتش صهیونیستی ترتیب داده شده بود، تاکید کرد که ارتش صهیونیستی در شرایط پیچیده کنونی سیاست مشت آهنین را در پیش خواهد گرفت و در عین حال با درایت و حکمت عمل خواهد نمود.

یعالون تصریح کرد: ما همیشه و همه جا مبارزان مقاومت و عاملان اعزام آنها برای اجرای عملیات را در طول مرزهای فلسطین اشغالی تعقیب خواهیم کرد و این کاری است که ما از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی قبل از 67 سال پیش تاکنون انجام می‌دهیم.

وی افزود: تیپ چتربازها در تمامی جنگ‌های رژیم صهیونیستی؛ از جمله جنگ اخیر غزه شرکت داشت و نقش مهمی در تخریب تونل‌های مقاومت ایفا کرد و 13 نفر از نظامیان خود را در این جنگ از دست داد.

وزیر جنگ این رژیم تاکید کرد که اسرائیل هرگز دست از آزادی عمل در سوریه برنخواهد داشت و هرگز اجازه نخواهد داد که سلاح به دست حزب الله برسد.

وی افزود: حضور روسیه در سوریه علیه اسرائیل نیست.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =