وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی امروز دومین کارت زرد خود را از نمایندگان مجلس دریافت کرد.

به گزارش خبرآنلاين، علي ربيعي كه صبح امروز براي پاسخ به  سئوال فاطمه آليا، نماينده تهران درباره اينكه «علت عدم اجراي قانون جامع حمايت از حقوق معلولان و بي توجهي به مشكلات اساسي آنها و استفاده از سازمان بهزيستي به عنوان حياط خلوت هزينه ها و برنامه هاي تبليغاتي چيست؟»، به مجلس آمده بود نتوانست اين نماينده را قانع کند. در نتيجه سوال به راي گذاشته شد و با كارت زرد نمايندگان مواجه شد.

وکلای ملت با 94 رأی موافق، 78 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن علنی از پاسخ‌های وزیر کار قانع نشدند.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عدم اجرای قانون حمایت از معلولان و با بیان اینکه وزیر تعاون فقط خوب صحبت می کند، گفت: آقای ربیعی با این پیچیدگی باید وزیر ارشاد یا اطلاعات می شد.

گفتني است؛ علي ربيعي آذرماه سال گذشته در جريان سئوال محمدرضا پورابراهيمي، نماينده كرمان درباره ملاک در انتخاب و انتصاب مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی ، اولين كارت زرد خود را از مجلس دريافت كرده بود.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    10 0
    جهت اطلاع سرکار خانم الیا اقای ربیعی حایگاه واقعیش وزارت اطلاعات بود که....ثانیا وقتی شما دزدیهای بسیار ساده در تامین اجتماعی را ملتفت نشدین چطور متوجه پیچیدگی اقای ربیعی شدید