۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

مشکلات پیراهن تیم ملی ایران تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از اولین روز قرارداد آل اشپورت با تیم ملی، به هر دلیلی این مشکلات وجود داشته و به نظر می رسد در مسیر جام جهانی هم، قدم به قدم همراه تیم ملی باشد. با وجود آنکه بعضی رسانه ها نوشتند کروش از آل اشپورت حق السکوت 100 هزار دلاری گرفته و به بازیکنان گفته علیه این برند مصاحبه نکنید، آندرانیک تیموریان یکی از تندترین مصاحبه های عمرش را درباره آل اشپورت کرد. او به خبرورزشی گفت که در شان تیم ملی و بازیکنانش نیست که با این برند همکاری کنند. همین چند وقت پیش هم اشکان دژاگه در جنجالی ترین مصاحبه عمرش، لباس های تیم ملی را نشانه رفت و هر چه دل تنگش خواست، در خبرورزشی گفت. بعد از او هم نوبت به شجاعی رسید و کنار هم قرار دادن این اتفاقات نشان می دهد، به هیچ وجه نمی توان گفت شایعات درباره حق السکوت کروش حقیقت دارد. در هر صورت، اتفاقات درباره لباس های تیم ملی ادامه دارد.
همیشه در اردوی تیم ملی کمبود لباس وجود دارد اما در اردوی هند، کمبودها به اوج رسید. علاوه بر پابرجا بودن مشکلات لباس تمرینی و بازی، ملی پوش ها و کادر فنی لباس نداشتند در اردو بپوشند! یکی از بازیکنان تیم ملی با خنده در این باره می گوید: «12 روز در تهران اردو داشتیم که فقط به ما یک دست لباس مشکلی برای اردو دادند. خودتان هم که از جنس لباس ها خبر دارید و می دانید 12 روز مدام لباس را بپوشیم و بشوریم چه بلایی سرش می آید. وقتی به هند می رفتیم هم به ما گفتید همین لباس ها را باید در اردوی هند هم بپوشید! یعنی تصور کنید ما باید در پرواز یک روزه به هند این لباس ها را تن مان می کردیم و اردو هم که لباس دیگری نداشتیم. دیگر اینقدر لباس ها را شسته بودند، ریش ریش شده بود.»
بازیکنان این مشکل را به گوش کادر فنی رساندند و متوجه شدند آنها هم همین مشکل را دارند. این بود که تیم ملی مسئولان تیم ملی ایران که در رده اول آسیا حضور دارد، در بازارهای هند به دنبال خرید لباس افتادند! ماجرا از آنجا لو رفت که در برنامه 90 وقتی عادل فردوسی پور طارمی و سردار آزمون را از طریق اسکایپت روی آنتن داشت، لباس های زرشکی تن بازیکنان بود. آنها که به اردوی تیم ملی رفته بودند می دانستند تیم ملی اصلا چنین لباسی ندارد. کنکاش ها نشان داد مسئولان اداری تیم ملی به همراه چند دانشجوی ایرانی که در بنگلور زندگی می کردند، راهی بازار شدند تا این لباس ها را تهیه کنند. وقتی لباس ها خریده شد، بازیکنان وقتی تحویل می گرفتند غرولند می کردند و می گفتند چطور ممکن است تیم ملی ایران که در آسیا ادعا دارد، با چنین مشکلی روبروست.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدحسین مصطفوی A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    1 0
    تاباند اصفهانی درفدراسیون حاکمست همینه صرفه جویی درجایی که باید پول خرج کرد