مهر نوشت: جانشین ‌پلیس راهور ناجا گفت: خودروهای چینی فاقد کیفیت لازم بوده و دچار برخی اشکالات استانداردی هستند که ما این مسئله را به خودروسازان نیز تذکر داده‌ایم.

سردار موسی امیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و پس از مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان اصفهان توجه شورای عالی ترافیک کشور نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مهم خواند و گفت: از این رو این شورا باید همکاری لازم را در خصوص اصلاح زیرساخت‌های راه‌های استان با مسئولان انتظامی داشته باشد.

سردار امیری در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان دارای بالاترین سهم واژگونی خودرو در جاده‌هاست، اضافه کرد: آمار واژگونی خودرو در شهریور امسال در استان اصفهان ۶۷ درصد بوده و این در حالی است که میانگین کشوری واژگونی خودرو در جاده‌های کشور ۳۶ درصد است.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برای بازگشت مسافران در روزهای پایانی شهریور ماه گفت: در سه روز گذشته افزایش تصادفات جاده‌ای را داشته‌ایم و برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط در روزهای باقی مانده را در دستور کار داریم.

جانشین ‌پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر شش استان اصفهان، فارس، خراسان، همدان، آذربایجان و کرمان بیشترین آمار تصادفات را در چند روز اخیر داشته‌اند، اضافه کرد: از این رو به تمام نیروهای خود دستور داده‌ایم در صوت مشاهده دو تخلف همزمان خودرو را توقیف و سرنشینان آن را با وسایل نقلیه موجود به مقصد راهی کنند.

وی با بیان اینکه کاهش ۱۰ کیلومتر از سرعت می‌تواند ۱۵ درصد تلفات را کاهش دهد، اضافه کرد: در این راستا باید توجه داشته باشیم که خودروهای سبک در وضعیت ایمنی خوبی قرار دارند و دارای یورو ۴ هستند.

وی ادامه داد: خودروهای چینی فاقد کیفیت لازم بوده و دچار برخی اشکالات استانداردی است که ما این مسئله را نیز به خودروسازان تذکر داده‌ایم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    28 0
    خدا رو شكر جانشينشون منصفانه تر حرف مي زنند.
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    32 4
    قطعا از خودرو های داخلی با کیفیت تر هستند در بدترین حالت می توان گفت طراحی 20 30 سال قبل اروپا نیستند.
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    17 0
    گاری سازها کارشون از تذکر گذشته... خودروی صفر داخلی و چینی وارداتی یا مونتاژ نمیخرییییییییمممممممم گاری سازها برن دنبال مونتاژ خودروی خارجی با کیفیت به قیمت واقعی و جهانی.
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    12 0
    درسته سرعت صفر مساوی تلفات صفر خودرو جاده همه استاندارد
  • بی نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    33 0
    اره خودرو هاي ايراني خيييلي استانداردن مثل پرايد خودرو هاي چيني بايد از پرايد ياد بگيرن
    • بی نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      26 1
      وقتی میگه خودروی چینی استاندارد نیست، یعنی خودروی ایرانی بدتره... اصلا ارزش نداره در موردش حرف زد
  • داش مجید IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    14 0
    شما که قبول دارید استاندارد نیستند چرا شماره گذاری میکنید و جان و مال مردم رو به بازی میگیرید،ای کاش مسئولین به این فکر میکردند که شاید روزی یکی از این حوادث مربوط به خودروهای بیکیفیت بلایی برای خود و خانواده شان باشد و حداقل به خاطر خودشان جلوی تردد این ارابه های مرگ و تابوتهای فلزی رو میگرفتند
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    9 0
    یا خدا اگه ماله چینیا نیست پس مال ما چیه
  • حسین فجرک A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    1 0
    حضرت اقا ی کارشناس خودرو را ده وحداکثر بیست درصد مردم دارند واینهمه حمایت یکجانبه دولت ورانتخواران داخلی بدنبالشان است وانحصار واردات نیز برای چند تا خانواده بیشتر نیست مردم بیش از 90 درصد به پوشاک ولوازم ریز ودرشت خانکی نیازدارند واستفاده میکنند علیرغم تولید داخلی حتی ماشین ظرفشوئی وکولر گازی باز هم واردات آن بی حساب وکتاب وجود دارد وهم قاچاق بیداد میکند وهیچ تعرفه ای هم برای جلوگیری از واردات مثل خودرو ندارند واشتغال هم با صنایع وخدمات پائین دستی ان چند برابر صنعت خودرو است تا این رانتخواری برای خودرو وجود دارد وحکومت به معنای عام ان هم بیشترین سود را از این وضعیت میبرد مردم با مبارزه منفی بایدخریدخودروی صفر را تحریم کنند
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    3 0
    والا بخدا ده برابر خودورهای ایرانی و کیفیت دارن راحتی استاندارد ماشینهای چینی خیلییییییی سرآمدتر از ماشینهای ایرانیه