خبرگزاری میزان نوشت: سخنگوی وزارت کشور گفت: علت تغییر استاندار کرمانشاه سکونت خانواده وی در تهران بود و سیاست دولت عدم تغییر استانداران است.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه ی همایش سراسری استانداران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون علت تغییر استاندار کرمانشاه گفت: وزارت کشور همواره ارزیابی هایی از استانداران و فرمانداران سراسر کشور انجام می دهد و در جمع بندی های صورت گرفته با توجه به اینکه خانواده ی آقای بابادی استاندار سابق کرمانشاه در تهران سکونت داشتند تصمیم بر این شد که این تغییر صورت گیرد.

وی ادامه داد: آقای بابادی دو سال در استانداری کرمانشاه حضور داشتند و در این مدت اقدامات مثبتی را انجام دادند و به پاس این اقدامات وزارت کشور از وی تقدیر می کند.

امیری با اشاره به جانشین آقای بابادی در استانداری کرمانشاه گفت: آقای رازانی که جانشین آقای بابادی در استانداری کرمانشاه شده اند سابقه چندین سال کار در بخشهای مختلف وزارت کشور را دارند و پیش از این نیز استاندار استان کردستان بوده اند.

سخنگوی وزارت کشور درادامه جابه جایی های اخیر در وزارت کشور و استانداری ها را معمول و متعارف دانست و اظهار کرد: سیاست وزارت کشور عدم تغییر در ترکیب استانداران است و انشاءالله دیگر تغییر خاصی در استانداران وجود نخواهد داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =