حاجی: هرگز راضی نمی شوم به جلیلی رای بدهم

مرتضی حاجی گفت: من به عنوان یک رأی دهنده هرگز راضی نمی‌شوم به جلیلی رأی بدهم چون فرصت‌های زیادی را در کشور سوزانده و فکر می‌کنم اگر بخواهد در آینده نیز بخواهد کاری را انجام دهد همین فرصت سوزی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات گفت و گوی مشروحی با خبرآنلاین داشت که در بخشی از آن درباره حیات سیاسی سعید جلیلی و احتمال موفقیت او در انتخابات مجلس اظهار کرد: باید ببینیم آقای جلیلی با چه پشتوانه‌ای از خدمت به مردم می‌خواهد آرای مردم را جلب کند. می‌خواهد بگوید در طول عمر فعالیت‌هایی که داشته، چه فعالیت‌هایی که برای مذاکرات هسته‌ای داشته و چه پیش از آن چه دستاوردی برای مردم داشته است که حالا بیاید و بگوید به پشتوانه آن دستاورد، می‌خواهم دستاوردهای پیشین خود را تکمیل کنم.

حاجی خاطرنشان کرد: البته گاهی فضای انتخابات تحت تاثیر برخی جوسازی‌ها قرار می‌گیرد و گاهی ممکن است فردی رأی بیاورد و رأیش را محصول فضای ساخته شده باشد اما قاعدتا وقتی کسی می‌خواهد کاندیدا شود باید بگوید که چه سابقه ای دارد و چه کارهایی کرده است و حالا می‌خواهد آنها را ادامه دهد یا اینکه برنامه مشخصی را اعلام کند و بگوید می‌خواهم این کارها را بکنم. کسی که دیکته ای ننوشته بگوید من نمره ام بیست است حرف قابل قبولی نیست. ضمن اینکه ایشان یک دیکته پر از غلط نیز نوشته است و سالها وقت کشور را گرفته است. بارها گفته شده که تیم مذاکره کننده به ریاست آقای ظریف با همان اختیاراتی برای مذاکره رفته که تیم‌های قبلی مذاکره می‌کردند و اختیار جدیدی به اینها داده نشده بود. در همان محدوده این تیم به نتیجه رسیده و آن تیم کاری از پیش نبرده و حتی تا حدی فضا را سخت‌تر هم کرده است.

وی ادامه داد: خوب است هر کسی که ایده و نظری دارد آرایش را با مردم در میان بگذارد تا مردم انتخاب کنند اما من به عنوان یک رأی دهنده هرگز راضی نمی‌شوم به ایشان رأی بدهم چون فرصت‌های زیادی را در کشور سوزانده و فکر می‌کنم اگر بخواهد در آینده نیز بخواهد کاری را انجام دهد همین فرصت سوزی‌ها ادامه پیدا می‌کند.

حاجی درباره ادامه حیات سیاسی جلیلی تصریح کرد: بستگی دارد که این حیات سیاسی را در چه سطح تاثیرگذاری ببینیم یک موقعی در یک جمع 10، 20 نفره می‌خواهد فعالیت سیاسی کند که امکان‌پذیر است اما فعالیت سیاسی‌ای که بخواهد به اتکای آرای ملت باشد خیلی خوش بین نیستم.

مشروح گفت و گوی خبرآنلاین با مرتضی حاجی را اینجا بخوانید.

27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    25 6
    قطعا" اگر امدادهای غیبی و پشت پرده به کمک جلیلی و جلیلی ها نیاد صحبت های مردم و نظر مردم همین نظر آقای حاجی هستش، امیدواریم بذارن
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    18 3
    حالا که گذشت ولی واقعا تلف شدن اینهمه سال از عمر مردم ایران را چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ ایشان اول جواب خسرانی که برای کشور به بار آورده را بدهد تا بعد.
  • فرهاد IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    6 16
    آقای مرتض حاجی خودشان چه خدمتی برای کشور انجام داده اند؟ ایشان صلاحیت اظهار نظر در مورد آقای جلیلی را ندارند .حتی اگر بعنوان یک ایرانی هم بخواهند نظر بدهند مشخص است که از تلاشهای دلسوزانه و کارنامه طلایی و تعهد و شخصیت منحصر بفرد آقای جلیلی هیچ اصلاعی ندارند و فقط صرف جنبه حزبی قضیه با ایشان مخالفت میکنند .بهتر است در شرایط کنونی کشور همگی انصاف داشته و اجازه بدهیم نیروهای توانا به خدمت رسانی بپردازند .حزب محترم اصلاحات سابقه درخشانی در کشور ندارد .میشود گفته در پارهای اوقات به خیانت محکوم است.
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    19 8
    منم بمیرم به امثال جلیلی رای نمیدم
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    23 2
    چه عجب یه کلام حرف حساب
  • بی نام A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    21 4
    ارزش نداره به کسی رای بدی که واسش زندگی مردم کمتر ازاعتقادشه،منم بهش رای نمیدم