اسدالله رازانی استاندار جدید کرمانشاه شد

اسدالله رازانی با تأیید هیئت وزیران استاندار جدید کرمانشاه شد.

به گزاش خبرآنلاین، در جلسه هیئت دولت امروز، اسدالله رازانی به‌پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیئت وزیران به‌عنوان استاندار جدید کرمانشاه منصوب و جایگزین ابراهیم رضایی بابادی شد.

رئیس جمهور در این جلسه با قدردانی از زحمات رضایی بابادای استاندار پیشین کرمانشاه، این استان را از استان‌های مهم مرزی دانست که استعداد خوبی برای تحول و توسعه بیشتر در زمینه‌های گوناگون دارد.

دکتر روحانی همچنین با یادآوری اهمیت این استان از حیث همسایگی با عراق و توسعه همکاری‌های این دو کشور استاندار را به تلاش بیشتر در راستای پیشرفت استان و ادای دین به مردمی که در طول هشت سال دفاع مقدس صدمات فراوانی را تحمل کردند توصیه کرد.

ابراهیم رضایی‌بابادی 29 آبان ماه سال 92 به‌عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شده بود که اکنون جای خود را به اسدالله رازانی داد.اسدالله رازانی استاندار جدید کرمانشاه اصلاح‌طلب و اهل استان لرستان است.

معاون اداری و مالی و برنامه‌ریزی بنیاد شهید، استاندار کردستان در دوران دولت اصلاحات، مشاور وزیر کشور و مدیر اجرایی شورای توسعه غرب کشور، عضو هیئت مدیره بیمه رازی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و سیاحتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و معاون سیاسی و امنیتی استانداری‌های خراسان و زنجان از جمله سوابق استاندار جدید کرمانشاه است.

اسدالله رازانی پیش از این مسئولیت معاونت صندوق توسعه ملی را به‌عهده داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =