غلامحسین الهام گفت: محمود احمدی نژاد هیچگونه برنامه ای برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ندارد.

الهام امروز در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله خزعلی در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمود احمدی نژاد هیچگونه برنامه ای برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ندارد. اینجا را ببینید.

مداحان متولی ارائه لیست انتخاباتی کدامند؟

محسن طاهری گفت: از اول انقلاب چپ و راست، تند و کند، سیاست آرام و گام به گام همه در کنار هم بوده اند. همه خدمت می‌کنند. به اعتقاد من نمی‌شود گفت آقای X برای اسلام سیلی خورده، آقای Y رفته خانه‌اش خوابیده، امروز سر بلند کرده. نه اینطور نیست. همه در یک راستا زحمات‌شان قابل تقدیر است. اینجا را ببینید.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم، بازیگران تازه ای وارد فضای سیاسی می شوند. این بار صحبت از بازیگری مداحان در فضای انتخاباتی است. مداحانی که اگرچه حزبی ندارند اما حالا صاحب تشکل هایی هستند که عملکرد آنها را بیش از پیش منسجم کرده است. اینجا را ببینید.

چهره های سیاسی در مراسم ختم آیت الله خزعلی

مجلس ترحیم آیت الله خزعلی امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد. در این مراسم چهره های سیاسی و شخصیت های مختلفی از اصلاح طلب و اصولگرا شرکت کردند. اینجا را ببینید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطرات سال ۱۳۶۶ درباره جمعه خونین مکه که ۲۷۵ تن از زائران ایرانی، ۸۵ عربستانی از جمله نیروهای پلیس و ۴۵ تن از حجاج دیگر کشورها کشته شدند، توضیح داده است. اینجا را ببینید.

ممنوعیت ورود برخی نمایندگان به جلسه امروز کمیسیون برجام

عباسعلی منصوری آرانی در خصوص جلسه امروز عصر کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: قرار است راس ساعت ۱۴ آقای آمانو در کمیسیون حضور پیدا کنند. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است در قالب یک پروتکل خاص جلسه برگزار شود و بعد از صحبت‌های آقای آمانو چند سوال که از قبل بین اعضای کمیسیون هماهنگ شده است٬ از وی پرسیده شود. اینجا را ببینید.

یوکیاآمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با ورود به مجلس در نشست کمیسیون برجام حضور یافت. اینجا را ببینید.

 یوکیا آمانو با حضور در کمیسیون برجام در مجلس شورای اسلامی درباره توافق بین ایران و شش قدرت جهانی در موضوع هسته توضیحاتی ارائه داد. اینجا را ببینید.

اعتراض یک نماینده به نعمت زاده:شماکه فتواصادرمی کنید،تولیدکنندگان خودروی بی کیفیت ،چه کاره اند؟

محمد قسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان امروز در نطق خود در صحن علنی مجلس به اظهارات اخیر نعمت زاده اعتراض کرد. اینجا را ببینید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =