مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برنامه های جشن آغاز سال تحصیلی را تشریح کرد

در نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با خبرنگاران برنامه های این سازمان بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تشریح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت : با تغییرات انجام شده در دوره متوسطه اضافه و حذف کلاس تابستان سخت ما به پایان رسید.

وی افزود : تاکنون بالغ بر 542 هزار و 770 نفر در مدارس استان ثبت نام کرده اند و آندسته از افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند باید تا یک هفته آینده این کار را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد : طبق آخرین آمار استان وضعیت مناسبی از لحاظ تراکم دانش آموز در کلاس ندارد و با میانگین 24.58 در رتبه 25 کشوری قرار گرفته است که این وضعیت در بخش متوسطه بغرنج تر است.

سید مصطفوی گفت : با ابلاغ بالای 77 درصد استان آذربایجان غربی در رتبه اول کشوری را بخود اختصاص داده و توانستیم بیش از 1700 نفر را بصورت داخل و خارج استانی بررسی و جابجا کنیم.

وی تصریح کرد : تعدد 1776 مدرسه از مزایای هوشمندسازی بهره مند شده اند و تلاش داریم این آمار را توسعه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از قرار گرفتن بیش از سه هزار دستگاه اتوبوس و تاکسی در اختیار مدارس برای دانش آموزان خبرداد و افزود : والدین با جابجایی فرزندانشان با سرویس های مدارس برای کاهش ترافیک نیز کمک کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =