در نشست امروز فراکسیون رهروان ولایت چه گذشت؟

عضو فراکسیون رهروان ولایت از نحوه بررسی نهایی و چگونگی تصمیم گیری مجلس درباره توافق در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبرداد.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت پیش از برگزاری نشست علنی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه برخی مسائل داخلی اقتصادی و همچنین مسائل منطقه ای از جمله وضعیت سوریه،یمن و عراق مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات دیگری که امروز در جلسه فراکسیون مطرح شد، موضوع برجام بود، گفت: در این جلسه آقای زاهدی، نماینده کرمان که عضو کمیسیون برجام است از نحوه رسیدگی به برجام و جلسات صورت گرفته در این کمیسیون گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم اسد آباد در خانه ملت تصریح کرد: در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی فراکسیون نظرات و پیشنهادات خود را درباره چگونگی بررسی برجام در مجلس و رویکردی که نمایندگان باید در خصوص آن اتخاذ کنند، مطرح کردند.

وی  تاکید کرد: اکثریت نمایندگان برجام و توافق هسته ای را تصمیم و سیاست کلی نظام می دانند و معتقدند که نباید در بررسی این موضوع مهم خدشه ای به منافع ملی وارد شود.

نعمتی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تائید مجلس نیز توافق هسته ای کشورمان با گروه 1+5 بتواند مسیر اجرایی خود را طی کند تا با لغو تحریم ها و فشارهای اقتصادی، مردم طعم شیرین آن رادر زندگی خود به طور ملموس مشاهده کنند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =