ایسنا نوشت: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از پیش‌بینی جو آرام و پایدار و آسمان صاف در غالب نقاط کشور خبر داد و تاکید کرد: افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور طی روزهای آینده دور از انتظار نیست.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود که با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهارکرد: آسمان تهران امروز، صاف، درپاره‌ای نقاط غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 29 و 18 درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این شهر در روز چهارشنبه اول مهر، صاف، درپاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه دوم و سوم مهر، صاف و درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی دربعدازظهررشد ابر در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای 30 و 19 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =