مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفته که تا امشب نام جانشین فرهاد کاظمی را اعلام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا رحیمی مدیرعامل راه‌آهن پس از اعلام خبر بركناری فرهاد كاظمی اعلام كرد كه نام جانشین او تا 24 ساعت آینده اعلام می‌شود. با این حساب راه‌آهنی ها تا امشب فرصت دارند كه نام سرمربی جدید خود را اعلام كنند. اما این باشگاه برای انتخاب جانشین سرمربی بركنار شده خود به سراغ كدام گزینه‌ها خواهد رفت؟
امیر قلعه نویی گزینه سرمربیگری راه‌آهن خواهد بود. او جزو گزینه‌هایی است كه به دلیل بدون تیم ماندن، می‌تواند آلترناتیو هر مربی باشد.قلعه نویی كه سابقه بازی در راه‌آهن را هم دارد، با پیشنهاد این تیم مواجه خواهد شد اما خود او راغب به حضور در این باشگاه نیست. قلعه‌نویی هنوز هم دنبال نیمكت تیم‌هایی است كه بتواند با آن‌ها به قهرمانی در لیگ برتر فكر كند نه راه‌آهن كه در بهترین حالت باید در میانه جدول جا خوش كند. قلعه نویی هنوز هم شانس این را دارد كه به تبریز برگردد و با تراكتورسازی، برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد.
راه‌آهنی‌ها ابتدای فصل خیلی دوست داشتند كه علی دایی سرمربی تیمشان شود. اما آن‌ها دیر اقدام كردند و از آنجا كه نتوانستند لیگ را یك هفته عقب بیندازند، علی دایی سرمربیگری راه‌آهن را قبول نكرد و به صبای قم رفت. این در حالی بود كه رحیمی مدیرعامل باشگاه و البته مهم تر از او، مالك جدید باشگاه راه‌آهن جزو رفقای علی دایی محسوب می‌شوند و با او رابطه خوبی دارند.
دایی هنوز هم می‌تواند گزینه سرمربیگری این تیم باشد اما او با صبا مشغول به كار است و طبیعتا راه‌آهنی‌ها باید برای به دست آوردن دایی، ابتدا مسئولان تیم صبا را راضی به جدایی این مربی كنند كه كار سختی است. اما این گزینه را هم دارند كه قلعه نویی را به خاطر آشنایی اش با كاپیتان موسوی مالك راه‌آهن، به این تیم بفرستند و دایی را سرمربی تیم خود كنند. البته صبای قم نسبت به راه‌آهن تیم پرمهره تری است اما راه‌آهن چندین بازیكن جوان دارد كه دایی برای كار كردن با این بازیكنان، راحت تر است.
منصور ابراهیم زاده هم دیگر گزینه ای است كه رحیمی ممكن است به سراغش برود. رحیمی همشهری ابراهیم زاده است و بعید نیست او را به تهران بیاورد. راه‌آهنی‌ها البته گزینه‌های دیگری هم خواهند داشت. آن‌ها اگر بخواند یك مربی جوان ایرانی به تیم بیاورند، گزینه ای مثل وحید هاشمیان را مقابل خود خواهند داشت. هاشمیان هم البته تجربه مربیگری در لیگ برتر نداشته و با این شرایط تصمیم سختی است كه تیم لیگ برتری را به او بدهند. اما با این حال وحید هاشمیان هم اصالت اصفهانی دارد، هم اسمش بزرگ است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =