سردار عراقی: جوان امروزی همان شور انقلابی دوره دفاع مقدس را دارد

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزایش برنامه‌های فرهنگی را برای ارتقای همه جانبه در کشور ضروری دانست.

سردار عبدالله عراقی در حاشیه سفر یک روزه به قزوین که برای بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های احداث شده از سوی سازمان بسیج سازندگی انجام شد، با اشاره به اهمیت جایگاه فعالیت‌های فرهنگی در کشور اظهار کرد: یکی از اولویت‌های جامعه باید برنامه‌ریزی و توجه به امور فرهنگی، دینی و اخلاقی باشد.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم مربوط به شهدا و تبیین اهداف آن‌ها که در دفاع مقدس چگونه و با چه ویژگی‌هایی به شهادت رسیدند می‌تواند عموم افراد جامعه به خصوص جوانان را نیز با خود همراه و هم‌سو کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تلاش برای برپا کردن احکام اسلام یک امر ضروری و مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد، عنوان کرد: برگزاری مراسم‌های متنوع فرهنگی، یادواره شهدا، زنده کردن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی بسیار ضروری و لازم است و می‌تواند توسعه‌بخش اهداف عالی نظام باشد.

وی ادامه داد: حضور افراد جامعه در فعالیت‌ها و تبلیغات فرهنگی می‌تواند در رفع شبهات دینی و ارتقای دانش فرهنگی اقشار مردم مؤثر و مفید باشد؛ این ویژگی در گروه‌های سنی جوان و نوجوان بیشتر احساس می‌شود.

عراقی با بیان اینکه جوانان امروز در صورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و در اختیار داشتن میدان‌های عمل می‌توانند برتر از جوانان ابتدای انقلاب اسلامی باشند اظهار داشت: بسیاری از نیروهای کنونی جامعه به خصوص از گروه‌های سنی جوان توان ورود به عرصه‌های مختلف علمی، اجرایی و غیره را دارند.

وی مطرح کرد: نیروهای جوان فعلی جامعه همان شور انقلابی دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و بصیرت کافی برای ورود به میدان‌های عمل را در اختیار دارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: جوانان امروز از یک ویژگی دیگر نیز برخوردار هستند که از نظر توان علمی و فرهنگی برتر از جوانان ابتدای انقلاب هستند و می‌توانند برای مقابله با تهاجم‌های دشمن در حوزه‌های گوناگون، اقدامات لازم را انجام دهند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =