نماینده قم در مجلس:  روحیه جهادی و مردمی عامل انجام کارهای بزرگ در هلال احمر است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر روحیه جهادی، مردمی و بسیجی اعضا و داوطلبان هلال احمر استان قم نبود کارهای بزرگ و فعالیت های بشردوستانه به ثمر نمی نشست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احمد امیرآبادی در بازدید از مراکز، پایگاهها و فعالیتهای جمعیت هلال احمر استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه باید سمت و سوی فعالیت هایمان را به مناطق کمتر برخوردار شهر جهت دهی کنیم، اظهار کرد: بزرگترین مراسم عزاداری در قم در مناطق نیروگاه و آذر انجام می شود، فعالیت های سیاسی در این مناطق بیشتر است و مردم این مناطق همواره در صحنه های مختلف انقلاب حاضرند، ولی از نظر زیر ساخت های مورد نیاز محروم هستند.
وی با اشاره به فعالیت های خوب، سازنده و اثرگذار جمعیت هلال احمر استان قم، بیان کرد: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم و همکاران توانمندشان برغم کمبود اعتبارات و مشکلات مالی که تمام دستگاه ها با آن مواجه هستند، طرح ها و فعالیت های خوب و ارزنده ای را در بخش های مختلف هلال احمر در استان به ثمر رسانده اند که جای تقدیر دارد.
امیرآبادی افزود: پایگاه های مردمی هلال احمر به واسطه اعتقاداتی که داوطلبان دارند با هزینه های بسیار کم کارهای بزرگی را انجام می دهند.
وی با تاکید بر اینکه کار هلال احمر کاری فراتر از فعالیت دستگاهی است، گفت: یکی از دلایل موفقیت ما در جنگ تحمیلی روحیه همدلی و همکاری بین رزمندگان بود که این روحیه امروز در جمعیت هلال احمر کاملا مشهود است و همین روحیه منجر شده کارهای بزرگی با کمبود اعتبار انجام شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسوولیت های ما فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و مشخص نیست تا کی بر قرار است و باید از آن نهایت استفاده را در خدمت به مردم و نظام اسلامی ببریم تا بتوانیم شکر این نعمت بزرگ را به جا آوریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =