کار مداحان برخورد با بازگشایی سفارت انگلیس نیست

رییس خانه مداحان گفت: من با اینکه یک مداح حرف های سیاسی اش را با شیوه مداحی بیان کند موافق نیستم.

به گزارش خبرآنلاين، چندی پیش بعد از بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و اعتراض دلواپسان به این موضوع، فایل صوتی از "سیدرضا نریمانی" مداح اهل بیت در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نریمانی در این مداحی که محتوايي سیاسی داشت، مدعی شده است این سفارتخانه در واقع جاسوسخانه است که دولت در بازگشایی آن بی تدبیری به خرج داده است.(اینجا)

حالا محسن طاهری رییس خانه مداحان در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه به هر جهت اقشار مختلف این مملکت می‌توانند راجع به سیاست‌ نظر دهند، آن مداح هم فکر می‌کند اگر در قالب شعر حرفش را بزند بهتر است اظهار داشت: با این حال من شخصا موافق این کار نیستم. به جهت اینکه برخورد با یک جریان سیاسی، برخورد با یک تصمیم گیری سیاسی در یک کشور کار ما نیست.
وی افزود: قوه مجریه یک کشور که ریاست جمهور متولی آن است و هیات دولتی دارد، به جمع بندی رسیدند و تصمیم گرفتند و در وزارت خارجه این سیاست گذاری شده که مثلا سفارت انگلیس باز شود. این کار ما نیست که با سبک مداحی از آن انتقاد کنیم. اگر صاحب‌نظر هستم و جایگاه دارم به‌عنوان نظریه شخصی خودم می توانم اعتراضیه هم به مسئول مربوطه بنویسم، با او صحبت کنم و نظرم را بدهم. اما اینکه جمع و جمعیتی را درگیر این موضوع کنم درست نیست. این تابع احساسات شدن است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    91 1
    خدا پدرت رو بیامرزه بعضی از مداحان همه کار میکنند جز مداحی اگر مداحی میکنند با شعرهای ضعیف وتقلید از آهنگ وملودی آنطرفیها. خداوند همه مارو هدایت کند انشاا...
  • علي A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    50 2
    حداديان كه جاي قاضي هم حكم هم ميدهد
  • بی نام IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    6 2
    دولت نهم به دولت مداحان شهرت یافت چون همه پای علم احمدی نژاد سینه زدند