ایرنا نوشت: نبیل سبیع نویسنده وروزنامه نگار یمنی شب گذشته شاهد کشته شدن گروهی از زنان یمنی سوار بر اتوبوسی در خیابان الزبیری صنعا پایتخت هنگام بمباران اردوگاه گارد احترام در کنار این خیابان توسط جنگنده های عربستان بود.

به گزارش پایگاه خبری بویمن، سبیع ویک شاهد عینی دیگر گفتند: اتوبوس حامل زنان یمنی هنگام بمباران از زمین بلند
شده به شدت به زمین برگشت چرخ های وقطعات آن به اطراف پراکنده وموتور آن منفجر شد.
وی افزود: بر اثر شدت انفجار ترکش های اتوبوس به اطراف پراکنده شد .
سبیع وشاهد عینی حاضر در محل با اظهار تاسف شدید ادامه دادند در این بمباران همه زنان سوار بر اتوبوس بر اثر شدت انفجار وترکش های آن کشته وفقط راننده به شدت زخمی ودر بیمارستان بستری شد.
نبیل سبیع در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت محمد عادل جوانی ( شاهد عینی) که در یکی از فروشگاههای لوازم یدکی در خیابان الزبیری کار می کند عکس هایی از کشتار فجیع زنان سوار بر اتوبوس مذکور بر اثر بمباران وحشیانه عربستان منتشر ساخت.
سبیع گفت: زنی را دیدم که سرش از بدن جدا شده ،دیگری پایش از بدن جدا به همین ترتیب دست وپاهای زنان بود که بر اثر شدت انفجار به بیرون از اتوبوس پرت شده بود.
سبیع ادامه داد این یکی از صحنه های دلخراش کشتار وخرابی هایی است که در حاشیه بمباران شب گذشته اردوگاه گارد احترام در مرکز صنعا رخ داد.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان، با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا 'عبد ربه منصور هادی ' رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    2 2
    خبرش دروغه