ایرنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جای هیچگونه نگرانی از تهدید گروهک تروریستی و تکفیری داعش در شرق و غرب کشور نیست.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز جمعه در بیست و نهمین همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار (ع) دهدشت افزود: با وجود رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، حمایت های مردم و نیروی مسلح آماده در ایران هرگز گروهک تروریستی و تکفیری داعش نمی تواند به مرزهای کشور نفوذ کند.

وی بیان کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سرکوبی گروهک تروریستی و تکفیری داعش قبل از نزدیک شدن آنها به مرزهای کشور آمادگی کامل دارد.

پوردستان با بیان اینکه داعش با شیعه مخالف است، اظهار کرد: هدف این گروهک تروریستی و تکفیری مخدوش کردن چهره دین مبین اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به عمیق بودن دشمنی ایران با آمریکا، عنوان کرد: هدف آمریکای جنایتکار از ورود به منطقه خاورمیانه از بین بردن وحدت و به چالش کشیدن قدرت دین مبین اسلام است.

پوردستان با بیان روایتی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه از دشمنت پرهیز کن به ویژه دشمنی که از راه دوستی با تو وارد می شود، ابراز داشت: دشمنی که تا دیروز درصدد ایجاد یک فتنه بود امروز از در صلح و دوستی در مذاکرات هسته ای با ایران وارد شده که قابل اعتماد نیست.

وی افزود: تسلط بر منابع انرژی، جلوگیری از گسترش روزافزون بیداری اسلامی و حضور به بهانه مقابله با تروریسم سه هدف پنهان و مهم آمریکا برای نفوذ در کشورهای اسلامی است.

پوردستان گفت: راهبرد جدید آمریکا در کشورهای اسلامی مقابله با مذهب تشیع و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =