صدیقی: حادثه مکه به خاطر بی‌کفایتی‌های آل سعود اتفاق افتاد

مهر نوشت:خطیب موقت نماز جمعه تهران با انتقاد از افرادی که می گویند باید از انقلاب عبور کرد گفت:امروز مرحله جهش انقلاب است نه انفعال، حرکت ارتجاعی و عقب گرد. این اظهارات در خور ملتی که شهید داده است، نیست.

حجت‌الاسلام صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیرشان، گفت: رهبری انقلاب در سخنرانی‌های اخیرشان نکات مشترکی را مورد توجه قرار دادند و به نیابت از مولایشان حضرت حجت هل من ناصرشان به گوش همه رسید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: رهبری بر لزوم حفظ آمادگی جوانان در جبهه‌هایی که دشمن قصد تاخت و تاز دارد تاکید کردند و از توطئه‌های جدید علیه نظام اسلامی پرده برداشتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران، که نقش سنگینی را در حفظ شجره طیبه انقلاب دارند، با تاکید بر واژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را تنها سازمانی که وظیفه ذاتی‌اش حفاظت از مرزهای شرف جمهوری اسلامی است معرفی کرده و آنرا مسئول حفظ انقلاب دانستند.

صدیقی تاکید کرد: سپاه پاسداران رصدکننده است و باید اطلاعات دقیقی از توطئه‌های داخلی و خارجی داشته و کمترین حرکت علیه جمهوریت، اسلامیت، استقلال و دستاوردهای شهیدان را در نطفه خفه کند و انقلابی را که شهیدان پای آن خون ریختند، بیمه نماید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: کسانی که می‌گویند انقلاب به پایان کار خود رسیده، خودشان به پایان کار رسیده‌اند، امروز آغاز انقلاب ماست و ما در مسیر انقلاب جهانی هستیم.

وی ادامه داد: حرکتی را که امام (ره) آغاز کرده، ادامه دارد و ما منتظر صاحب اصلی‌اش هستیم.

حجت‌الاسلام صدیقی تاکید کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از حرکت و روحیه انقلابی و مقابله با دشمنان تا ظهور حضرت حجت خسته نمی‌شوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: انقلاب ما حرکت به سوی خداست، انقلاب ما تحولی بنیادین و فرهنگی است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: نمی توان گفت امروز انقلاب را پشت سر گذاشته ایم امروز انقلاب ما در منطقه جبهه های مقاومت جدیدی را باز کرده و جوانان ما وارد عرصه های فرهنگی شده اند. ما در آغاز انقلاب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما زورگویان را در جهان منفور و تحقیر کرده است گفت: انقلاب ما در دنیا شعار مرگ بر آمریکا را فرهنگ کرده است و ملت ما با قطع رابطه با آمریکا صاحب فناوری شده اند و در عرصه های پزشکی و فناوری قله های علم را فتح کرده اند.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: تلاش برخی برای اینکه دست ذلت به آمریکا بدهیم و آمریکا را بزک کنیم تلاشی نافرجام است زیرا نهضت ما حسینی است و امروز خامنه ای، خمینی دیگر است.

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران با انتقاد از افرادی که می گویند باید از انقلاب عبور کرد گفت: امروز مرحله جهش انقلاب است نه انفعال، حرکت ارتجاعی و عقب گرد. این اظهارات در خور ملت عزیزی که در راه انقلاب شهید داده است، نیست.

وی انقلاب اسلامی را در راستای حرکت امام حسین(ع) خواند و گفت: ما حرکت امام حسین (ع) را مقطعی نمی‌دانیم و جنایات بنی امیه علیه امام(ع) را فراموش نمی‌کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: امروز بنی‌امیه آمریکاست و جنایات آمریکا و صهیونیست، جنایت شمرها و حرمله‌هاست. حرکت امام حسین(ع) برای همیشه استکبارستیز و افشاکننده نفاق است و نیروهای بزدل را از مسیر انقلاب کنار می‌زند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: ملت ایران پیمان بسته‌اند در کنار سپاه، عاشق شهادت بوده و دماغ آمریکا را به خاک بمالند.

حادثه مکه به خاطر بی‌کفایتی‌های آل سعود اتفاق افتاد

وی با اشاره به حادثه مکه، گفت: حادثه مکه به خاطر بی‌کفایتی‌های آل سعود اتفاق افتاد. هر چند سال یکبار در موسم حج گاهی با آتش‌سوزی، گاهی با تخریب پل، گاهی به خاطر ازدحام جمعیت، حادثه‌های ناگواری در مکه و مدینه اتفاق می‌افتد و جهان اسلام را داغدار می‌کند.

حجت‌الاسلام صدیقی ضمن تسلیت به همه داغداران این حادثه، گفت: دکتر حاتمی که از دانشمندان موشکی و دفاعی کشور و جزو افراد برجسته انقلاب بود، در این حادثه به شهادت رسید و مزد خود را از خدا گرفت.

تعرض به مسجد الاقصی عمر رژیم صهیونیستی کوتاه تر می کند

خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و قبله اول مسلمانان را محکوم کرد.

وی ادامه داد: جوانان فلسطینی به مسجدالاقصی رفته و با صهیونیستها درگیر شدند، اما این جنایتکاران مرزی ندارند و حتی به قوانین و عهدنامه‌های خود نیز پایبند نیستند.

حجت‌الاسلام صدیقی، سازمان ملل را سازمانی مرده خواند و گفت: سازمان ملل در قبال کشتار مردم یمن و تعرض به مسجدالاقصی سکوت کرده است.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: تعرض به مسجدالاقصی و حضور صهیونیست‌های افراطی در قبله اول مسلمانان را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم این حرکت‌ها منفوریت رژیم صهیونیستی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه وعده‌های امام خمینی(ره) محقق شده است، گفت: این مرزشکنی‌ها عمر رژیم جعلی صهیونیستی را کوتاه کرده و کمتر از ۲۵ سال این رژیم محو خواهد شد.

مسئولان با مردم مهربان باشند

خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به ویژگی‌های مسئولان گفت: حضرت علی(ع) یکی از الزام‌های مسئولیت را برخورد مهربان با مردم دانستند و تاکید کردند مسئولان باید مردم را دوست داشته باشند و با مردم با لطف برخورد کنند.

حجت‌الاسلام صدیقی تاکید کرد: افراطی خواندن جوانان انقلابی به معنای لطف داشتن نسبت به مردم نیست، دولتمردان باید با مردم مهربان بوده و با دشمنان سختگیر باشند.

وی تصریح کرد: افراطی خواندن مردم و ایجاد فضایی که افراد نتوانند نظرات خود را بیان کنند، خلاف توصیه‌های حضرت علی (ع) است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    17 1
    نه که حالا تو ایران اصلا ازین حادثه ها رخ نمیده
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    18 1
    ببینم حادثه مکه به خاطر بی کفایتی سعودی هاست، اونوقت حوادث ایران به خاطر دشمنی بقیه است آره؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    18 1
    اگر داستان بر عکس بود و یه فستیوال شاد در غرب این اتفاق براش می افتاد ، قطعا اعلام میکردند مشیت الهی بوده
  • بی نام RO ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    15 1
    چگونه استكه اتفاقات مشابه در اينجا مشيت الهى است و انجا بى كفايتى مسئولين، لااقل اشاره كنيد كه با چه سرعتى خسارت و ديه دادند و مثل بيمه هاى اينجا حادثه ديده را خون جگر نكردند
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    12 1
    ببخشید مصلای تهران چند ساله قراره ساخته بشه و مورد استفاده قرار بگیره؟
  • ناشناس A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    14 1
    20. هزار کشته در سال در جاده های ایران حتما خواست خداس نه بی کفایتی مسولان نظام
  • امیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    11 2
    کاملا درست ا ست . چون من حودم رفته ام آنجا و می دانم که طرحهای توسعه حرم در این چند ساله صرفا با هدف قدرت نمایی حکام سعودی است نه به جهت آسایش حجاج . ولی وقتی در مشهد خودمان هم اونجوری میشه و در شمال هم ........... آیا اونها هم اینطوری باید صحبت کنند؟