فدراسیون کشتی در انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اشتباه محاسباتی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زمانی كه محمد بنا از تیم ملی كشتی فرنگی رفت، اكثر اهالی ورزش ایران معتقد بودند هیچ كسی نمی تواند مثل او برای ایران افتخارآفرینی كند. اما فدراسیون به جای اینكه مشكل بنا را حل كند، به دنبال جانشینی برای او گشت. سرانجام پس از مدتی بلاتكلیفی فرنگی كاران، احد پازاج به عنوان سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی معرفی شد.
كسی از پازاج انتظار نداشت مثل محمد بنا نتیجه بگیرد، اما اینكه تیم او نتواند حتی به یك مدال طلا در رقابت‌های جهانی برسد هم دور از انتظار بود. مدتی قبل علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون كشتی در مصاحبه ای كه با خبرآنلاین داشت، از پازاج دفاع كرد و گفت: «مدتی صبر كنید و ببینید كه چه اتفاقی در مسابقات جهانی می افتد و تیم ایران چه نتایج خوبی در آمریكا می گیرد.»
حالا و با پایان یافتن مسابقات قهرمانی جهان، ایران به مقام چهارم تیمی رسیده، آن هم در شرایطی كه محمد بنا تیمش را قهرمان جهان می كرد. این نشان می دهد كه فدراسیون كشتی در انتخاب پازاج اشتباه محاسباتی داشته و فكر می كرده كه پازاج هم می تواند مثل بنا برای كشتی فرنگی ایران افتخار آفرینی كند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    21 1
    انتخاب احد پازاج برای تیم ملی کشتی فرنگی مثل این میمونه که قلعه نویی رو ببرن مربی بارسلونا کنن ... میزنه خراب میکنه دیگه
  • آرش IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    11 0
    کاش قدر بنا را می دانستند
  • محمد RO ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    21 0
    اگر فدراسیون فکر میکنه کسی بتونه مثل محمد بنا باشه . براشون متاسفم ازبابت این طرز فکر . البته مطمین هستم فدارسیون و عوامل اقای خادم هرگز نمیتونن کسی مثل اقای خاص پیدا کنن .