خانه ملت نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، با بیان اینکه بررسی برجام در مجلس به هم افزایی قوای مجریه و مقننه کمک می‌کند، گفت: قضاوت درباره عملکرد کمیسیون ویژه بررسی برجام را باید به مردم واگذار کرد.

مجید انصاری  درباره عملکرد کمیسیون ویژه بررسی برجام، گفت: مجلس در بحث توافق هسته‌ای و برجام علاقه‌مند بود که در حاشیه نباشد و بررسی‌های خودشان را روی برجام داشته باشند، به همین دلیل کمیسیون ویژه‌ای تشکیل شد و دولت هم از تشکیل و فعالیت آن استقبال کرد.

وی ادامه داد: در چند هفته گذشته مسئولان تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور پیدا کردند و در جلسات برگزار شده به تمام سؤالات و ابهامات پاسخ مناسب داده شد، همچنین روشن‌گری خوبی نیز در سطح مجلس و جامعه به‌وجود آمده است.

انصاری افزود: در مجموع به نظر من بررسی برجام با حضور مسئولان ذی‌ربط به هم افزایی و تعامل دولت و مجلس کمک می‌کند و قطعا در نهایت حمایت مجلس شورای اسلامی از دولت در مراحل بعد از برجام بسیار مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: دستاوردهای اجرایی برجام موجب هموار شدن راه سرمایه‌گذاری، توسعه اقتصادی، اجرای اقتصاد مقاومتی، رفع موانع سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال می‌شود و قطعا توجیه و گزارش مجلس در این رابطه آثار مثبتی و مؤثری در آینده به‌ویژه در تصویب برنامه ششم توسعه خواهد داشت.

انصاری درباره اعترضات صورت گرفته نسبت به اعمال نگاه‌های حزبی و سیاسی در کمیسیون ویژه بررسی برجام، گفت: این موضوع را باید به قضاوت افکار عمومی واگذار کرد، بالاخره مردم هم وقتی که مسائلی را شنیده و می‌بینند، به قضاوت نشسته و ما نمی‌توانیم در این حوزه دخالت کنیم.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =