تسنیم نوشت: یک منبع آگاه ارتش سوریه امروز پنج شنبه تاکید کرد که ارتش این کشور به تازگی استفاده از انواع جدیدی از تسلیحات هوایی و زمینی عرضه شده توسط روسیه را آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع آگاه ارتش سوریه در گفتگو با رویترز گفت: ارتش سوریه اخیرا استفاده از انواع سلاح‌های جدید هوایی و زمینی را که از سوی روسیه عرضه شده، آغاز کرده است.
وی در ادامه تاکید کرد: این سلاح ها تا حد زیادی دقیق و موثر بوده است. ارتش سوریه در ماه های اخیر برای استفاده از این سلاح ها آموزش دیده است.
این منبع آگاه در پاسخ به سوال رویترز گفت: سلاح های جدید عرضه شده است. ارتش سوریه برای استفاده از این سلاح ها آموزش دیده است. در واقع، ارتش سوریه استفاده از این نوع سلاح های جدید را آغاز کرده است. این سلاح ها بسیار دقیق و موثر بوده و اهداف مورد نظر را با دقت منهدم می کند.
آمریکا مدعی شده است که روسیه قصد احداث یک پایگاه هوایی را در خاک سوریه دارد. مقام های آمریکایی همچنین از استقرار تانک و سایر تجهیزات نظامی روسیه در خاک سوریه خبر داده‌اند.
رویترز پیش از این از استقرار 200 نیروی نظامی ارتش روسیه در این پایگاه هوایی خبر داده بود. مقام های آمریکایی همچنین اعلام کرده‌اند که روسیه طی هفته گذشته 2 فروند هواپیمای ترابری را به این پایگاه اعزام کرده است.
روسیه بارها اعلام کرده است که به ارسال تجهیزات نظامی به سوریه بر اساس قوانین بین المللی ادامه خواهد داد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =