ساعت 8:30 بامداد امروز، عضو برجسته جامعه مدرسین و نماینده مجلس خبرگان در سن90سالگی درگذشت.

آیت‌الله خزعلی پیش از فوت، توصیه‌ای درباره سنگ مزار خود داشته است.اینجا را ببینید.

سوال مجری تلویزیون از جانشین فرمانده سپاه

در یک برنامه تلویزیونی مجریدرباره توانمندي سايبري سپاه از جانشین این نیرو سوال پرسيد و اينکه در چه حوزه هايي از آن استفاده مي شود؟ و پاسخ شنيد: سپاه پاسداران در حوزه دفاع سایبری بازدارندگی را در سطح بالا توسعه داده و در صورت هر گونه تجاوز پاسخ ویرانگری را برای دشمن در نظر گرفته ایم. اینجا را ببینید.

فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. اینجا را ببینید.
صادق خرازی گفت: در دوره آقای جلیلی به‌هیچ‌وجه حق غنی‌سازی ایران مورد شناسایی آمریکا قرار نگرفت. به‌فرض صحت چنین ادعایی، چرا تیم مذاکره‌کننده سابق آن را بعد از دو سال اعلام می‌کند؟ اینجا را ببینید.

روزنامه کیهان برای انتشار گزارشی با عنوان «دورخیز انتخاباتی در پوشش صله‌رحم حزبی!» تصاویری از چهار نشست جمعی اصلاح طلبان در ماه های گذشته را برگزید. اینجا را ببینید.

احمدی نژاد فکر کرد مردم در خیابان سینه می زنند تا برگردد

احمد توکلی در گفت و گو با اعتماد گفته است که در سال 84 و 88 به احمدی نژاد رای داده و متاسف است وی گفت:١١روز خانه نشست. فكر كرد مردم در خيابان سينه مي‌زنند تا برگردد اما اين‌طور نشد.اینجا را ببینید.

این روزها مجلس محل رفت آمدهای نام های آشنایی است که فصل مشترکشان پرونده12 ساله برنامه هسته ای ایران است.اینجا را ببینید.

ماجرای ترمینال تاکسی و بانک بابک زنجانی در تاجیکستان 

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه گفت: چندی پیش خانوادگی سفری به تاجیکستان داشتیم؛ یکی از دوستانی که آنجا بود ما را به بازدید از چند جا برد؛ می‏‌گفت هر‌چه تاکسی در تاجیکستان می‌بینی مال بابک زنجانی است. بعد هم ما را برد به یک ترمینال بزرگ که آن هم متعلق به زنجانی بود و بانکی که حالا دولت تاجیکستان درباره آن ادعا دارد. علاوه بر اینها هواپیماهایی دیدیم که آن هم به زنجانی تعلق داشت.اینجارا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =