حدود 1 سال و نیم از گم شدن بوئینگ 777 پرواز ام اچ 370 هواپیمایی مالزی، خبر می رسد قطعه ای دیگر از این هواپیما در ساحل غربی اقیانوس هند پیدا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز هیچ پاسخ قطعی در رابطه با معما پرواز ام‌اج 370 وجود ندارد؛ 17 اسفند سال 1392 بود که این هواپیما با 239 نفر سرنشین کوالالامپور را به مقصد پکن ترک کرد و در طول مسیر از رادار ها خارج شد.

دیروز یک خلبان فرانسوی اعلام کرد که قطعه ای سفید رنگ را دیده که در اقیانوس هند شناور بوده است، گفته شده این قطعه ممکن است مربوط به پرواز گم شده مالزی باشد.

2 ماه پیش قطعه ای  از بال یک هواپیمای بوئینگ در اقیانوس هند و سواحل رئونیون پیدا شد. مالزیایی‌ها تایید کرده اند این قطعه، بال بوئینگ 777 گم شده است، 

سیوا وادیولو، یکی از مسوولان سازمان هواپیمایی فرانسه در رئونیون در این رابطه گفت: روز 3 شنبه یک خلبان هواپیمایی فرانسه یک قطعه سفید رنگ شناور در اقیانوس هند ودر  70 کیلومتری جزیره رئونیون را گزارش داده است.

گزارش داده شده است که این هواپیما در ارتفاع 3000 متری از سطح زمین بوده است به همین علت وادیولو می گوید این قطعه دیده شده باید حجیم باشد.

مقامات فرانسوی یک کشتی و یک هواپیما را به آن ناحیه که خلبان گزارش داده قرستادند اما تاکنون چیزی پیدا نکرده اند.

منبع: سی‌ان‌ان/ 16 سپتامبر 2015

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    1 0
    بر فرضم که این قطعات پیدا شده متعلق به این هواپیما باشن، آدماش کجان؟ انسان میاد رو آب، کو پس؟ واقعا این ماجرا عجیب غریبه