۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱

استقلالی ها این روزها در جمع نسل جدید ملی پوشان ایران سهمیه ای ندارند. نسل جدیدی که حاصل میدان دادن فصل قبل تیم ها به بازیکنان هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران بعد از جام ملتهای آسیا پوست انداخت و کارلوس کروش جوانان بسیاری را به تیمش دعوت کرد و در این بین تیم هایی مثل پرسپولیس و نفت و سایپا بیشترین بهره را از این تغییرات بردند. تیم هایی که به جوان ها میدان داده بودند. استقلال که بیشترین بازیکن ثابت را از خریدهای میلیاردی قبلی اش داشت و در دو سال گذشته ، مربیانش می نالیدند ، تیم ملی لطمه ای بزرگ به پیکره تیم شان زده اما بیشترین ضرر را از این تغییرات کردند. جایی که نسل بازیکنانی چون صادقی و بیک زاده برای بازی در تیم ملی شانسی نداشتند و از این چرخه حذف شدند و حتی خسرو حیدری هم کم کم به نیمکت ذخیره ها نزدیک شد. استقلال اما می توانست مثل پرسپولیس در این چرخه تغییر نسل در فوتبال ، صاحب شانس باشد. 4 جوان این تیم می توانستند شانس خود را برای بازی در تیم ملی امتحان کنند. یعقوب کریمی از قبل چرخه بازی های ملی قرار داشت و می توانست این بخت را بدست بیاورد که ملی پوش باشد. بهنام برزای و مجید حسینی دو ملی پوش امید این تیم بودند و آنها ستاره ای چون محسن کریمی هم داشتند که کمتر به بازی گرفته شد. البته آسیب دیدگی علیرضا رمضانی اگر نبود ف او هم یکی از بهترین ها می توانست باشد. امیر قلعه نویی اما در دل همه مشکلات تیم فصل قبلش هیچ گاه ریسک نکرد و حاضر نشد به این جوان های تیمش اعتماد کامل کند. برای تیمی که مدام می باخت و بد بازی می کرد ، شاید میدان دادن به این بازیکنان و باختن ، یک سرمایه گذاری قابل دفاع بود اما مربی سرشناس فصل قبل استقلالی ها مرد ریسک های انچنینی نبود ، تا آنها بیشتیرن ضربه را اینگونه به خود بزنند. بهرام افشارزاده مدیر تیم در این باره می گوید:«راستش من اشتباه کردیم و باید به این جوان ها فرصت بازی می دادیم. به هر حال کادرفنی تیم تصمیم می گیرد اما اعتماد به جوان ها شاید ریسک باشد اما اگر جواب بدهد ، یک سرمایه گذاری بلند مدت است.»

آنها امسال هم می توانند از این فرصت استفاده کنند ، تا اینجای کار ، بهترین نتایج استقلال از بازی هایی بدست آمده که جوان هایش نقش محوری در آنها داشتند. آیا مظلومی این شهامت را به خرج می دهد و ثمره اش را می بیند؟

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =