قدیمی ترین پرسپولیسی باشگاه بولینگ عبده می گوید ادعای 8 تایی شدن پرسپولیس ، مثل 4 استقلالی ها ،جعلی است!

 

سعید راد هنرپیشه سرشناس سینمای ایران در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره باشگاه پرسپولیس و ادعای 8 تایی شدن قرمزها توسط استقلال سخن گفت. او که در باشگاه بولینگ عبده و در تیم های عبده ، قدیمی ترین نفر است ، می گوید:«از سال 1343 که باشگاه بولینگ عبده افتتاح شد، بعد از شخص علی عبده و یکی  از اعضای خانواده اش ، من سومین کارت عضویت در باشگاه را داشتم. من آنجا بیلیارد بازی می کردم و فکر کنم هیچ کس به اندازه من با اتفاقات آن روزهای پرسپولیس آشنا نیست. وقتی ادعای دوستان استقلالی را دیدم ، حسابی خندیدم چون مطمئن شدم این هم یک بلوف از سوی آقای فتح الله زاده است و مثل آن نماد 4 شان ، خیالی. آقای فتح الله زاده عادت دارند به این شوخی ها . »

او در ادامه گفت:«عبده اولین بار زمانی تیم فوتبال خرید که امتیاز پیکان را گرفت و این تیم را تبدیل کرد به پرسپولیس . همان تیمی که محمودخان خوردبین،صفر ایران پاک و بقیه ، اعضایش بودند. همان تیمی که چند سال بعد استقلال را 6 تایی کرد. قبل از این و بدون این بازیکنان ، اصلا عبده تیم فوتبالی نداشت که بخواهد با استقلال بازی کند. ما آنجا بولینگ و بیلیارد بازی می کردیم و هر کسی هم می آمد با من بازی کند ، ناگزیر به شکست بود. تازه با دست چپم هم بازی می کردم و می بردم شان.»

سعید راد از همین باشگاه بولینگ و پای میز بیلیارد بود که از سوی نادری برای بازی در نقش یک بیلیاردباز وارد سینمای ایران شد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =