۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲
نشست های جمعی اصلاح طلبان، عکس یک کیهان شد

روزنامه کیهان برای انتشار گزارشی با عنوان «دورخیز انتخاباتی در پوشش صله‌رحم حزبی!» تصاویری از چهار نشست جمعی اصلاح طلبان در ماه های گذشته را برگزید.

در اين گزارش آمده است: در حالی که از ماه‌ها پیش تحرکات دولتمردان برای انتخابات پیش روی مجلس به طور علنی آغاز شده و اعتراضات زیادی را برانگیخته است، سخنگوی دولت در اظهار نظری جالب گفت حضور آنان در جلسات حزبی از نوع عاطفی است!

روز گذشته محمدباقر نوبخت در رابطه با حضور اعضای دولت در برخی احزاب رسمی به خبرنگاران گفت: طبیعی است که همه وزرا قبل از ورود به دولت از سال‌های گذشته در یکی از احزاب فعال بوده باشند و به طور مثال بنده از سال 78 عضو حزب اعتدال و توسعه بودم که نظر ما انتقال تجربیات به نسل آینده بود و معتقد بودیم برای توسعه کشور منابع لازم تنها در دست یک جناح نیست و همه باید در جهت توسعه کشور فعالیت کنند. وی با اشاره به اینکه از زمانی که مسئولیت اجرایی را عهده‌دار شده‌ام به جهت حجم فراوان کارها فرصت حضور درحزب و فعالیت حزبی را ندارم، گفت: شاید تنها تعامل من با حزب خلاصه به دید و بازدیدهای عاطفی شود. البته تأکید می‌کنم هرگونه فعالیت حزبی از سوی مسئولین دولتی خلاف قانون نیست اما آنچه مهم است این است که هیچ یک از اعضای دولت که در احزاب حضور دارند نباید از امکانات دولتی برای فعالیت‌های حزبی استفاده کنند که این موضوع همواره مورد تأکید رئیس جمهور است.

اما کيهان مدعي است که ردپای حضور آشکار دولتی‌ها در نشست‌های حزبی و فعالیت های انتخاباتی به اوایل سال جاری بازمی‌گردد. اواخر فروردین ماه بود که معاون اول رئیس جمهور به سعدآباد رفت و نگاه دولت به انتخابات زمستان پیش رو را برای کارگزارانی‌ها تشریح کرد. اين روزنامه در حالي به رياست جهانگيري در ستاد انتخاباتي هاشمي اشاره کرده، که وي در سال 92 و پيش از تشکيل دولت يازدهم در اين سمت بوده است!

حضور برخي چهره هاي دولتي در کنگره حزب اتحاد ملت هم در حالي مورد انتقاد کيهان قرار گرفته که اين موضوع را در کنگره ديگر احزاب در سالهاي گذشته اعم از اصلاح طلب و اصولگرا شاهد بوده ايم و حتي گاهي برخي روساي جمهور گذشته، مهمان افتخاري و سخنران اصلي اين مراسم ها بوده اند.

.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    من فک ميکردم کيهان دم عيد باسه پنجره ها چاپ ميشه
  • حامد IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    96 13
    تا کور شود هر آن که نتواند دید
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    96 14
    از اصول گراها خیلی سالم تر و بهترند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    71 11
    کیهان اگه راست میگی یه همچین گزارشی از همفکرها و هم جناحی خود را انتشار و در مورد ان مفصل قلم فرسایی کن ، آنوقت میتوان گفت که کیهان تا حدودی مستقل کار میکند نه زیر چتر پایداریها و اصولگرایان . و به عبارتی : دیگ به دیگ میگه برو روت ....
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    58 6
    وقتی که می بینم کیهان بر علیه اصلاح طلب ها می نویسد ؛از اونها یک طورهایی خوشم میاد .