نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم حضور صدا و سیما در نشست امروز کمیسیون بررسی برجام با حضور محمد نهاوندیان و سید عباس عراقچی انتقاد کرد.

محمد حسن ابوترابی‌فرد در ابتدای نشست امروز سه‌شنبه (24 شهریورماه) کمیسیون ویژه بررسی برجام در انتقاد به عملکرد صدا و سیما گفت: صدا و سیما در روزهایی که کمیسیون ویژه موضوعات را با سعید جلیلی بررسی می‌کرد حضوری کامل و برنامه‌ریزی خیلی دقیق برای ضبط داشت. به نظر می‌رسد با اتمام مباحث آقای جلیلی آن انگیزه دیگر وجود ندارد.اینجا را ببینید.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:مدتی است از منبرهای نماز جمعه بعضی شهرهای مهم از جمله تهران و مشهد مطالبی شنیده می‌شود که نه تنها در چارچوب فلسفه نماز قرار ندارند بلکه درست در تضاد با آن هستند.اینجا را ببینید.

فرزندان مسئولانی که ممکن است کاندیدا انتخابات شوند

نام محسن و فاطمه هاشمي از چندی قبل بر سر زبان‌ها و رسانه‌ها افتاده و می‌گویند قصد حضور در انتخابات مجلس را دارند. محسن این ادعا را رد نمی‌کند و آن را به زمانی نزدیکتر به موعد‌ثبت نام موکول می‌کند.اینجا را ببینید.

احوال پرسی روحانی و سردار سلیمانی

حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور در مجمع عالی فرماندهان سپاه در جمع پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور سابق در تماس های مکرر با برخی اصولگرایان گفته است حاضر به جبران اشتباهات گذشته هستم. این در حالی است که احمدی نژاد تا کنون پاسخ مثبتی از سوی اصولگرایان دریافت نکرده است.اینجا را ببینید.

یادداشت شریعتمداری و انتقاد از رئیس کمیسیون امنیت ملی

کیهان در سرمقاله امروز خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: حضرت آقا علاوه بر شورای عالی امنیت ملی، ورود مجلس را هم ضروری دانسته‌اند و در هر دو حالت یاد شده، آنچه کمترین تردیدی در آن راه ندارد، این که، نتیجه بررسی شورای عالی امنیت ملی هرچه بوده است و هرچه قرار است باشد، از نگاه رهبر معظم انقلاب، ضرورت بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی را منتفی نکرده و نمی‌کند. این نکته می‌تواند پاسخی برای پرسش برادر عزیزمان جناب آقای دکتر بروجردی باشد که در صدر این یادداشت به آن اشاره شد.اینجا را ببینید

محمدجواد ظریف عصر روز یکشنبه در حضور یک ساعته خود در کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، پاسخ هایی به مسائل مطرح شده در این کمیسیون داد که ظی سه دور حضور بیش از 10 ساعته جلیلی در این کمیسیون مطرح شده بود.اینجا را ببینید.

جدیدترین رادار قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، با نام «قائم آل محمد» در حال نصب و راه اندازی در یکی از نقاط کشور است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    1 2
    من طرفدار هیچ حزبی نیستم ولی همه میدونن که صدا و سیما به جز امروز،همه ی جلسات کمیسیون امنیت ملی رو که اقایان عراقچی و تخت روانچی ودر بعضی مواقع دکتر ظریف،حضور داشتن پخش کرده،
  • بدون نام ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    3 0
    عجب كه آقاي ابوترابي متوجه رفتاريكسويه صداوسيما شده اند!آقاي ابوترابي،ملت ٢٧ساله متوجه اين رفتارهاي صداوسيمان!!شماديرمتوجه شدي!