ایسنا نوشت:مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره‌ی علت پخش نشدن ادامه‌ی جلسات بررسی برجام از تلویزیون، اظهار کرد: رسانه ملی وظیفه ذاتی خود را نسبت به پوشش خبری جلسات بررسی برجام انجام داده است.

وی درعین حال مطرح کرد: صداوسیما نسبت به نشست‌های بعدی بررسی برجام در حد پوشش خبری و اطلاع‌رسانی مناسب، اگر کمیسیون بخواهد اقدام خواهد کرد.

داود نعمتی انارکی  درباره علت پخش نشدن ادامه جلسات کمیسیون بررسی برجام توضیح داد: پخش جلسات بررسی برجام با حضور تیم‌های مذاکره‌کننده هسته‌ای در دوره‌های مختلف و با هدف آگاهی مردم از دیدگاه‌های اعضای تیم مذاکره‌کننده انجام شده است. به عبارتی دیگر در چند جلسه بررسی برجام مسؤولانی که مستقیما در روند مذاکرات هسته‌ای حضور داشتند سخنان و دیدگاهشان با هماهنگی کمیسیون برجام به صورت کامل و بدون هیچ گونه دخل و تصرف پخش شده است. حال ممکن است کمیسیون بررسی برجام بخواهد از دیدگاه کارشناسان مختلف به این موضوع بپردازد. بنابراین صدا و سیما بر اساس صحبت‌های آن‌ها و مباحث‌شان، گزارش‌های خبری را طبق وظیفه ذاتی خود تهیه و پخش می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در ادامه یادآور شد: مباحث اصلی و پایه‌ای با حضور اعضای تیم‌های مذاکره کننده در این جلسات مطرح شد و تلویزیون هم به طور کامل آن‌ها را پخش کرد؛ بنابراین نسبت به نشست‌های بعدی در حد پوشش خبری مناسب، اگر کمیسیون بخواهد اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، عدم حضور عوامل ضبط جلسات کمیسیون برجام در جلسه امروز مورد اعتراض اعضای این کمیسیون قرار گرفته است. برخی اعضای کمیسیون برجام همچنین پخش این جلسات را گزینشی دانسته بودند.

پیش از این عوامل شبکه خبر به ضبط جلسات کمیسیون برجام اقدام می‌کردند و بخش‌هایی از جلسات به طور ضبط شده از شبکه خبر پخش می‌شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    9 0
    صدا و سیما کدوم برنامه رو تا اخر پیش برده که این اخریش باشه .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    4 0
    کمیسیون گفته ما اجازه دادیم صدا وسیما هم میگه اگه کمیسیون بخاد مردم را چی فرض کردید بخدا زشته فرافکنی