۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
نمایشگاه فروش پائیزه در ارومیه آغاز شد

نمایشگاه فروش پاییزه ارومیه از ساعت 16/30 الی22/30 به مدت یک هفته از 24 شهریور در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برای بازدید عموم مردم دایر است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ارومیه از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه خبر داد و گفت: نمایشگاه فروش پاییزه و نمایشگاه تجهیزات آموزشی،کمک آموزشی و لوازم التحریر و نمایشگاه کودک و نوجوان، اسباب بازی و سرگرمی ارومیه از ۲۴ لغایت۳۰ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی آغاز به کار می کند.
دکتر امیر مسعود فاتحی افزود : در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه فروش پاییزه با حضور ۱۳۵ مشارکت کننده و در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه اقلام و کالاهای از جمله کیف و کفش مدارس، لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی و اقلام مورد نیاز مردم با قیمتی پایین تر از سطح بازار به فروش خواهد رسید.
فاتحی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برگزار می شود و بازرسان سازمان به منظورکنترل و تنظیم قیمت بازار، طرح ویژه نظارتی بر کالاهای عرضه شده و غرفه های این نمایشگاه دارند.
گفتنی است نمایشگاه فروش پاییزه ارومیه از ساعت ۱۶/۳۰ الی۲۲/۳۰ به مدت یک هفته برای بازدید عموم مردم دایر است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =