ایرنا نوشت: پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز سه شنبه از زخمی شدن شاهزاده خالد فرزند شاه بحرین بر اثر حمله موشکی هفته گذشته جنبش انصارالله یمن به یک مرکز فرماندهی نیروهای ائتلاف در شهر مآرب یمن خبر داد.

این پایگاه خبری به نقل از صفحه شخصی امیر بحرین در شبکه اجتماعی توییتر افزود که فرزندش در کنار پنج بحرینی دیگر در پایگاه نظامی در یمن حضور داشت که هدف اصابت موشک توشکا گروه حوثی ها قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است خالد بن حمد آل خلیفه فرزند پادشاه بحرین که همراه با نیروهای بحرینی در ائتلاف تجاوز به یمن به رهبری آل سعود شرکت کرده است به نیروهای زیر دست خود دستور داده بود به جای هر کشته ای از ائتلاف که بدست نیروهای مقاومت یمنی کشته شود پنج نفر را به قتل برسانید.

این خبر افزود که زخمی شدن فرزند شاه بحرین از چندین منبع مطلع مورد تایید قرار گرفته است.

پیش از این در خبرها آمده بود که خالد بن حمد همین فرزند شاه بحرین از مجروحان بحرینی عیادت کرده بود در حالی که خودش نیز جزو مجروحان بوده است.

درحمله موشکی اخیر نیروهای مقاومت مردمی جنبش انصارالله به مرکز فرماندهی نیروهای ائتلاف در مآرب یمن بیش از 300 تن از نیروهای اماراتی، عربستانی و یمنی های وابسته به منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن به هلاکت رسیدند.
عربستان با تشکیل ائتلافی متشکل از 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از فروردین ماه سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند.

بر اثر این حملات تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و منازل مسکونی در یمن ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و زخمی شده اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    3 3
    جنایتکار کوچک
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    3 3
    ای کاش جزو کشته شده ها بود