ایسنا نوشت:یک نماینده مجلس شورای اسلامی عملکرد کمیسیون ویژه بررسی برجام را یک طرفه توصیف کرد.

غلامعلی جعفرزاده  اظهار کرد:مقام معظم رهبری فرمودند مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته نشود، حتی گفتند در مورد تایید یا عدم تایید آن نظری ندارم. با توجه به نقطه نظرات ابلاغی ایشان انتظار می‌رفت کمیسیون برجام یک کار کارشناسی به نفع مصالح ملی و فارغ از همه شائبه‌های سیاسی انجام می‌داد و آن را به دولت به عنوان نظر مشورتی خود ارائه می‌کرد.

وی ابراز عقیده کرد: جلسات کمیسیون برجام فرصتی را برای شکست خورده‌های سیاسی فراهم کرد که مانوری بدهند و مرده‌ای را زنده کنند و احتمالا سرپوشی بر ضعف‌های خود بگذارند و موفقیت های دولت بزرگ ایران را نادیده بگیرند.

وی با اشاره به بازخورد جلسات کمیسیون برجام بین مردم مدعی شد: تقریبا همه از شیوه برخورد، ادبیات،‌ عدم مدیریت صحیح و این‌که کمیسیون برجام محل تاخت‌وتاز یک گروه خاص شده ناراحت هستند و به کمیسیون برجام ایراد می‌گیرند و احساس می‌کنند نحوه عملکرد این کمیسیون به غرور ملی آسیب می‌زند.کمیسیون برجام تاکنون یک‌طرفه پیش رفته است. برخی اعضای کمیسیون برجام اعضای ستاد انتخاباتی آقای جلیلی بوده‌اند و الان تلاش دارند ضعف عملکرد خود را در دوران انتخابات ریاست جمهوری بپوشانند. مردم مجموعا از عملکرد کمیسیون برجام راضی نیستند و من هم نمره ضعیف به این کمیسیون می‌دهم.

جعفرزاده هم‌چنین معتقد است: کمیسیون برجام از اهداف خود فاصله گرفته و نتوانسته ماموریت و نقش اصلی خود را در مجلس ایفا کند. به هر حال بیش از دو سوم اعضای کمیسیون از ابتدا با برجام کاملا مخالف بودند و با عینک منفی وارد کمیسیون شدند؛ در حالی که هیچ گاه نمی‌توانند با این دید کارشناس و قاضی خوبی باشند. بعد از تعطیلات مجلس خواهید دید که نمایندگان با این تعداد که در کمیسیون برجام اکثریت را گرفته‌اند همراهی نخواهند کرد و انتقادات شدیدی نسبت به این افراد وجود دارد؛ مخصوصا که نمایندگان اکنون در حوزه‌های انتخابیه خود هستند و نقطه نظرات مردم به آن‌ها منتقل می‌شود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    31 1
    جانا سخن از زبان ما می گویی.