منصوریان: اگر نتوانیم یک گل به الاهلی بزنیم لیاقت صعود نداریم/انرژی مثبتی وارد تیم شده است

علیرضا منصوریان پیش بینی کرد نفت تهران با نتیجه دو بر یک الاهلی را می برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نفت تهران در بازی برگشت مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهمان الاهلی امارات است. الاهلی كه بازی رفت را یك بر صفر برد، حالا در بازی برگشت به مصاف تیمی خواهد رفت كه به گفته علی منصوریان، انگیزه زیادی دارد. منصوریان در ارتباط مستقیمی كه از امارات با برنامه نود داشت، گفت: «تمام تلاش ما بر این بود كه جدا از اینكه یك تغییر تاكتیكی داشته باشیم، از نظر روحی روانی كار خوبی كنیم و امید را برگردانیم به تیم. از نظر روحی روانی 80 درصد موفق بودیم. روحیه خوبی در تیم حاكم است. وقتی در حال پرواز به امارات بودیم، در هواپیكا یك تعداد از خانواده ها گفتند ما صرفا به خاطر بازی نفت داریم می آییم امارات. امیدوارم بتوانیم 50 درصد راهی كه در تهران از دست دادیم را برگردانیم. ما در تهران 60 درصد مالك بازی بودیم و روی یك كرنر گل خوردیم. اعتقاد دارم تیمی كه نقطه قوتش كرنر است، می تواند ضعفش هم همین موضوع باشد.»
منصوریان درباره مشكلات مالی نفت تهران گفت: «از وزیر نفت تشكر می كنم. پارسال قبل از بازی با تراكتور هم به همین مشكل خوردیم ولی سعی كردیم آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم. تلاش ما این بود كه دیده بشویم توسط وزیر. الان هم مشكل حل شده. یك انرژی مثبتی وارد تیم شد.»
منصوریان در پاسخ به این سوال كه آیا با توجه به باخت در تهران، می‌توانید در امارات برنده شوید؟ گفت: «در بازی رفت، برای اولین بار بود كه 25 هزار تا تماشاگر آمدند برای بازی ما. خود این یك شوك بود به بازیكنان. ولی در خارج از خانه بهتر بازی می كنیم. زمین الاهلی خوب بود. البته ما حتما باید در امارات گل بزنیم كه برویم به جمع 4 تیم برتر آسیا. اگر نتوانیم گل بزنیم، لیاقت این را نداریم كه برویم به جمع چهار تیم برتر آسیا. بچه های ما تا آخرین نفس برای این مملكت می جنگند.»
سرمربی نفت در پاسخ به این سوال كه پیش بینی می كنی نتیجه بازی چه می شود؟ گفت: «ان شاءالله تلاش می كنیم سربلند و پیروز از زمین بیرون بیاییم. احساسم این است كه دو بر یك می بریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    7 0
    با تمام قدرت به امید پیروزی و سربلندی ایران عزیز
  • بی نام NO ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 7
    بابا اینم دلش خوشه هاااا