ایرنا نوشت: امام جمعه موقت تهران شامگاه یکشنبه در آیین ویژه شهادت امام جواد(ع) در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بیان کرد: در حادثه کربلا عده ای به دلیل راضی کردن آمریکای زمان خود، خون امام زمان خود یعنی امام حسین(ع) را ریختند و امروز نیز باید مراقب باشیم برخی افراد برای راضی کردن آمریکا، خون ولی فقیه زمان خود را نریزند.

حجت الاسلام کاظم صدیقی با بیان اینکه مومنین و متدینان باید هوشیار و مراقب باشند افزود: این که مقام معظم رهبری به صورت مستمر خط امام راحل را یادآوری و درمسایل مختلف هشدار می دهند برای این است که افراد از خط امام خمینی(ره) منحرف نشوند.

صدیقی اظهارداشت: امروز آمریکا نماد استکبار است و این در حالی است که جریان استکبار از اول پیروزی انقلاب تاکنون در مقابل ولایت فقیه بوده و تا آخر نیز در مقابل حکومت الهی و ولایت قرار دارد.

وی با بیان این که امامت، یک مساله مهم در جهان هستی است گفت: امروز ولایت فقیه موضوع نیابت امام زمان(عج) است که با مساله قدرت طلبی سازگاری ندارد لذا قدرت طلبان با این موضوع مخالفت می کنند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بشر دائم در حال امتحان الهی است، تصریح کرد: امتحان الهی یکی از برنامه های خداوند برای تکامل بشر است که اگر انسان امتحان نشود رشد نمی کند.

او عنوان داشت: هیچ انسانی بدون امتحان الهی توشه ای به دست نمی آورد به طوری که خداوند حادثه کربلا را نشان داد تا مدعیان واقعی اسلام مشخص شوند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    65 8
    درود بر دکتر ظریف . زنده باد روحانی . صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و به خواست و رای مردم باید احترام گذاشت
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    16 4
    زمان احمدي نژاد كع دل آقا را خون كرديد مجا بودي اقاي صديقي؟
  • مهدی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    20 2
    اعضای دولت دکتر روحانی همه قابل اعتمادند و بسیار در نزد مردم محبوب هستند
    • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      0 7
      آقا مهدی لطفا به جای خودت حرف بزن و خودت رو نماینده مردم نکن ، من یکی که اصلا از روحانی خوشم نمیاد .