واحد مرکزی خبر نوشت: در حمله نیروهای گروه تروریستی پ ک ک به پلیس ترکیه در دو منطقه مختلف ، سه مامور پلیس کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

بامداد امروز یکشنبه در یکی از مناطق ایست بازرسی در استان شیرناک در جنوب شرق ترکیه بر اثر انفجار یک خودروی بمبگذاری شده دو مامور پلیس جان خود را از دست داده و پنج مامور پلیس نیز زخمی شدند.
بدنبال این انفجار بالگردهای نظامی در منطقه دست به عملیات تلافی جویانه زدند و بنابر اطلاعات بدست آمده در این عملیان دو عضو پ ک ک کشته شدند.
در شهرستان سیلوان از توابع استان دیاربکر نیز ماموران پلیس ترکیه که با ماشین های راهسازی قصد پر کردن خندق های کنده شده از سوی عناصر پ ک ک را داشتند مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند. در این حمله یک مامور پلیس کشته و یک شهروند مجروح شد. 
منابع محلی از ادامه درگیری میان پلیس و اعضای گروه تروریستی پ ک ک در این منطقه خبر می دهند. در خصوص وجود کشته و یا زخمی های احتمالی در این درگیری هنوز اطلاعی در دست نیست.
طی دو ماه که از تشدید درگیری های میان نیروهای امنیتی ترکیه و نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ ک ک می گذرد بیش از یکصد و بیست مامور امنیتی ترکیه و بیش از یکهزار عضو پ ک ک کشته شده اند.

52308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =