انتخاب نوشت: مسئول بسیج مستضعفین کشور با بیان این نکته که هیچ سلاحی نخواهد توانست در مقابل ایران ایستادگی کند، تصریح کرد: این را بدانید با توکل برخدا، نصرت و یاری خدواند با اسلام و مجاهدان آن خواهد بود و به فرموده فرمانده کل قوا تا چند سال آینده اسرائیلی نخواهد بود که بخواهد بهانه بمب اتم از ایران بگیرد.

سردار نقدی گفت: تا سال ۲۰۲۵ بر سرکلاهک‌های هسته‌ای که از اسرائیل به غنیمت گرفته‌ایم مذاکره خواهیم کرد.

فرمانده بسیج در مراسم  تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی به تلاش استکبار در خارج کردن ایران از مسیر عزت و اسلام اشاره داشت و تصریح کرد: مستکبران به هر تلاشی در جهت خارج کردن ایران از مسیر اصلی خود از جمله جنگ امنیتی، سیاسی، تحریم اقتصادی و جنگ گسترده فرهنگی دست زدند و با وجود هزینه‌های گزاف تنها به شکست دست پیدا کردند.

سردار نقدی به تلاش استکبار جهت مقابله با جنبش و خیزش انقلاب اسلامی با ایجاد جریان نفوذ در داخل کشور اشاره داشت و تاکید کرد: استکبار تلاش دارد تا با ایجاد جریان نفوذ در داخل کشور نهضت اسلامی ایران را دچار مشکل کند و این نکته همان هشدارهای بصیرانه رهبر انقلاب در خصوص برنامه دشمن است که فرمودند «برنامه دشمن بر دو رکن نفوذ و اختلاف استوار است».

وی تلاش دشمن در ایجاد اختلاف در کشور و میان مسلمانان را بیهوده دانست و ضمن اشاره به جریان نفوذ در داخل کشور، تصریح کرد: باید این سئوال را در خصوص جریان نفوذ در داخل کشور از خود بپرسید که خواستگاه جریان نفوذ کجا است؟.خواستگاه نفوذ در کشور آن جایی است که برخی در منصب خدمت به مردم، از بیت المال برای استفاده شخصی برداشت کرده و در حقیقت بیت المال را غارت می‌کنند.

سردار نقدی حکومت اسلامی را استوار بر دو رکن اسلامیت و حاکمیت مردم دانست و افزود: این دو رکن برای کسانی که به دنبال زندگی مرفه شخصی هستند غیر قابل قبول است و تنها راه رسیدن به حاکمیت اشراف زاده‌ها و آقا زاده‌ها در ایران، باز شدن پای آمریکا در کشور است.

وی به استفاده این جریان در کشور از رسانه‌ها و سایت‌ها اشاره داشت و گفت: این جریان تلاش دارد جهت رسیدن به مقاصد خود در رسانه‌هایش آمریکا را بزک کرده و پای این جریان استکباری و ظالم را به کشور باز کند.

مسئول بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: مادامی که در کشور حکومت اسلامی مبتنی بر حاکمیت مردم استوار باشد جای این افراد در زندان‌ها و دادگاه‌ها است و این جریان برای نجات خود و رساندن آقازادگانش به حکومت به دنبال کمک گرفتن از حامی سلاطین و مستکبران و حرام خواران جهان یعنی آمریکا هستند. البته این جریان خود را دلسوز مردم محروم نشان می‌دهد در حالی که حقیقت این است که همین جریان در فتنه 88 از کنگره آمریکا خواست تا مردم کشورش را تحریم کند تا از زانو درآید. مگر شما نبودید که در اسناد افشا شده اخیر از کنگره آمریکا خواستید تا مردمی که دم از حمایتشان را می‌زنید شدیدا تحریم کنند؟ و کرامت خود و جامعه خود را زیر پا گذاشتید.

مسئول بسیج مستضعفین کشور مردم را دارای درک بالایی دانست و گفت: این جریان امروز به بهانه رفع تحریمی که خودش خواستار آن شده بود می‌خواهد مردم را به رابطه با آمریکا سوق دهد؛ اما این نکته را باید بداند مردم ایران اسلامی آگاه هستند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    19 7
    غنیمت بمب اتم هم داره