۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس جمهور آمریکا در واکنش به رای گیری در مجلس نمایندگان گفت: اکنون ما باید مشغول کار مهم اجرا و راستی آزمایی این توافقنامه شویم تا اینکه ایران نتواند به دنبال سلاح هسته ای باشد.

پایگاه اینترنتی کاخ سفید متن بیانیه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در واکنش به رای گیری امروز برجام در مجلس نمایندگان آمریکا را منتشر کرد.
در بیانیه باراک اوباما درباره رأی مجلس نمایندگان درباره برجام آمده است: رای امروز در مجلس نمایندگان آمریکا تازه ترین علامتی است که خاطر نشان می کند هرچقدر اعضای کنگره توافقنامه تاریخی با ایران را ، که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می شود، بیشتر مطالعه کنند حمایت آنها از این توافقنامه نیز بیشتر خواهد شد. درحالیکه ما سرنوشت ساز ترین بحث امنیت ملی از زمان تصمیم به تهاجم به عراق را خاتمه می دهیم ، من خشنودم که قانونگذاران آمریکایی به ریاست نانسی پلوسی، رئیس دموکرات های مجلس نمایندگان، دقت به خرج دادند تا تصمیم شان درباره توافقنامه مبتنی بر ابعاد مثبت آن باشد و اکنون این نمایندگان درحال پیوستن به همپیمانان و شرکای ما در سراسر جهان هستند ، همان همپیمانانی که درحال برداشتن گام هایی هستند که اجازه اجرای این توافقنامه بلند مدت و جامع را می دهد.
اکنون ما باید مشغول کار مهم اجرا و راستی آزمایی این توافقنامه شویم تا اینکه ایران نتواند به دنبال سلاح هسته ای باشد. در اجرای این توافقنامه ، ما فصل تازه ای از رهبری آمریکا برای دنبال کردن جهانی امن تر و امید بخش تر را نگارش می کنیم.
308 52

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    1 5
    تو ایران رای نمیاره
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 1
    حالا هی بگید چرا با آمریکا رابطه نداریم .........