ایسنا نوشت: مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران در برخی نقاط و وقوع گرد و غبار و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مرزهای غربی کشور خبر داد.

احد وظیفه گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده دراستان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، فارس، شمال بوشهر، جنوب سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان و یزد و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که این شرایط امروز نیز در ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به مواج بودن دریای خزر در روز شنبه، 21 شهریور ماه اظهارکرد: در این روز با گذر موجی از نوار شمالی کشور در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و غربی و استان‌های ساحلی دریای خزر و در روز یکشنبه، 22 شهریور در سواحل مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات شرقی البرز و استان خراسان شمالی، ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه درشرق کشور وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهارکرد: طی دو روز آینده در برخی مناطق مرزهای غربی کشور، بویژه در جنوب غرب، گرد و غبار و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 33 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان این شهر در روز شنبه، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در شهرهای شمالی بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و در روز یکشنبه، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده، گاهی رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای 33 و 22 و 33 و 21 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =