تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد گفت: این ترافیک اروپایی که در هفته قبل داشتیم خطرناک است و انسان را دچار اضطراب می‌کند، ما دو قرن از این اروپایی‌ها جز دزدی و آدم کشی و جنایت چیزی ندیدیم.

آيت الله سيد احمد علم الهدي ظهر امروز در بخشی از خطبه نماز جمعه مشهد اظهار داشت: اين مذاکرات هسته‌اي که شروع شد برخي با قلم مسموم و برخي با فعاليت رسانه‌اي در فضاي مجازي اين سه نکته را در ميان مردم پخش کردند: يکي اينکه استکبارستيزي تمام شد، نکته دوم اينکه بايد با نظام بين المللي آمريکايي کنار بيائيم و نکته سوم اينکه آمريکا را بزک کردند و از آمريکاي شيطان بزرگ يک فرشته نجات بسازند.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح کرد: مسئله اعتدال که شعار دولت يازدهم بود با مسئله نرماليزاسيون تفاوت دارد، اعتدال يعني نه در يک حد افراط سياستگذاري کنيم و نه در يک حد تفريط اصول و آرمانها را زير سوال ببريم و بايد يک روش عقلاني انتخاب کنيم اما نرماليزاسيون مي‌گويد مسائل را ذره ذره عادي کنيم و طرفداري از استکبار را با بزک قوي به مردم نشان دهيم و نفرت از استکبار را کاهش دهيم و کم کم حتي سفارت آمريکا باز شود.
آيت الله علم الهدي گفت: اين ترافيک اروپايي که در هفته قبل داشتيم خطرناک است و انسان را دچار اضطراب مي‌کند، ما دو قرن از اين اروپايي‌ها جز دزدي و آدم کشي و جنايت چيزي نديديم و لذا مقام معظم رهبري مذاکره با آمريکا را ممنوع اعلام کردند.
وي خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري خطاب به صهيونيست‌ها فرمودند شما در 25 سال آينده اصلا وجود نداريد که تصميم گيري کنيد. اينکه برخي نيروهاي انقلابي را با اتيکت افراطي بخواهيم کنار بزنيم يک چنين چيزي امکانپذير نيست. روحيه انقلابي است که اين انقلاب و نظام را حفظ مي‌کند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    75 2
    منم اگه از تحریم منفعت داشتم مضطرب میشدم.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    62 2
    اگر نگران کننده بود ، حضرت آقا با رییس جمهور اتریش دیدار نمیکردند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    61 1
    اتفاقا بر خلاف حاج آقا اکثریت مردم ایران از اینکه کشورمون با کشورهای پیشرفته دنیا آمد و شد و رابطه حسنه داشته باشه بسیار خوشحال هستیم. امیدواریم این رابطه ها هر روز گرم تر و پر ثمر تر بشه.. مشکل یک عده اینه که همیشه در گذشته گیر کرده اند
  • بدون نام ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    59 1
    جناب علم الهدي،ترافيك اظطراب نداره،نشونه فعاليت ورواج زندگي يه!برعكس ،خلوت بودن(مثل سالهاي پيش كه موردتحريم اروپاييهابوديم)ترسناك ونگران كننده ست!!
  • سروش آریا A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    46 1
    از اتریش، اسپانیا، ایتالیا و ... هم دچار اضطراب می‌شید؟ حاج‌آقا اگر کشورهایی که قابل تعامل هستند رو نام ببرید راحت‌تر نیست؟ از یه طرف میگید «ما دو قرن از اين اروپايي‌ها جز دزدي و آدم کشي و جنايت چيزي نديديم» از طرف دیگه هم میگید «لذا مقام معظم رهبري مذاکره با آمريکا را ممنوع اعلام کردند». آمریکا مگه اروپاست؟ اگه قرار باشه رئيس‌جمهور اتریش و اسپانیا و امثالهم رو هم ٔدزد و آدمکش بدونیم خب چرا دور کشور دیوار نمیکشید یه سقف هم بذارید روش؟ لااقل واسه جلوگیری از ورود گرد و خاک کشورهای همسایه که مفیده. خیالمونم راحته که تو دود و آلودگی خودمون مردیم هی دنبال مقصر نمیگردیم
  • بی نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    41 1
    اگه ترافیک آفریقایی داشته باشیم باعث آرامش شما میشه حاج آقا.ما شرمنده ایم روی شماییم که رییس جمهور ما با بالاتر از خودمون نشت و برخاست میکنه نه پایین تر خودمون.اگه با پایین تر خودمون بریم و بیام حتما بیشتر پیشرفت میکنیم ولی نمیدونم تو چه حوزه ای.
  • مهدی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    36 0
    بقول جناب خان: ترافیک اروپایی
  • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    42 0
    اگه سیاست مدارید که نباید بترسید برید و باهاش صحبت کنید و ازش امتیاز بگیرید نه اینکه بترسید و درها را روی خودتون ببندید و مردم باجشو بدن لطفا دیدتون را اصلاح کنید
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    33 0
    سلام بر اعتدال و سلام بر دوستی وتعامل با دنیا
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    46 0
    آخ اگر احمدی نژادشان بود چه نعریفها که نمیفرمودند
  • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    39 1
    ترافیک ترس نداره دلواپسی هم نداره
  • بي نام ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    47 1
    شما اضطراب نداشته باشيد