تیم فوتبال نفت تهران تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نفتی ها كه پارسال پدیده فوتبال ایران بودند و حتی شانس قهرمانی داشتند، تنها تیم ایرانی بودند كه به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود كردند. حالا و در حالی كه نفت باید چهارشنبه بازی برگشت خود را مقابل الاهلی امارات برگزار كند، این تیم به شدت با مشكلات مالی مواجه شده و تمرین این تیم هم به همین دلیل برگزار نشد.
نفت امسال در لیگ برتر هم نتایج خوبی نگرفته اما دلیل آن مشكلات مالی زیادی است كه تیم با آن دست و پنجه نرم می‌كند. علی منصوریان هم در نامه ای كه به مسئولان وزارت نفت نوشته كه: «بازیکنان ما می دانند در حال حاضر لباسی را برتن کرده اند که سمت راست آن منقش به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است بنابراین برای سرافرازی مردم و بالا نگه داشتن پرچم کشور از هیچ گونه فداکاری و تلاشی در بازی برگشت مقابل الاهلی دریغ نخواهند کرد اما برای آینده همچنان نگران هستیم. ما تمرین ظهر پنجشنبه تیم را به دلیل حفظ سلامتی و شرایط بدنی بازیکنان و ایجاد شرایط روحی و روانی پایدار برای تیم برگزار نکردیم. اصول حرفه ای مربیگری ایجاب می کند به حفظ سلامت بدنی و روحی بازیکنان اهمیت دهیم.»
مشكلات مالی نفت تهران در حالی این تیم را با بحران مواجه كرده كه بودجه این باشگاه در مقایسه با بسیاری از باشگاه‌های دیگر در لیگ برتر، رقم كمتری است و نفت جزو تیم‌های كم هزینه لیگ محسوب می‌شود. آن‌ها 7 بازیكن ملی پوش در رده‌های بزرگسالان و امید دارند و بستن تیمی به این قدرتمندی آن هم با هزینه ای كم، تبحر خاصی می‌خواهد. حالا هم مسئولان وزارت نفت می‌توانند با واریز چند میلیارد تومان پول به حساب باشگاه، تمام مشكلات فعلی را حل كنند.
حمایت وزارت نفت از باشگاه نفت تهران، حمایت از نماینده ملی ایران در جام باشگاه‌های آسیاست. در شرایطی كه اماراتی ها نمایندگان ملی خود را تا دندان مسلح می‌كنند و به هیچ وجه با مشكلات مالی روبرو نیستند، بهتر است كه نماینده ملی ایران هم مشكلات مالی‌اش رفع شود تا مقابل حریف اماراتی انگیزه كافی را برای رقابت داشته باشد.
گرچه مدیران وزارت نفت فعلا بیشتر از هر چیزی درگیر اقتصاد پس از تحریم‌ها و افت زیاد قیمت نفت هستند و باید با این شرایط اعظم بودجه كشور را تامین كنند، اما پرداخت چند میلیارد تومان پول به باشگاه نفت می‌تواند این وزارتخانه را در یك میدان دیگر هم سردمدار تمام وزارتخانه‌ها از نظر رقابت با سایر كشورها كند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =