یکی از روزنامه های صبح نوشت: سعید جلیلی، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی و مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به پای ثابت مجالس و جلسات بررسی «برجام» تبدیل شده است.

این روزها حضور او در کمیسیون ویژه بررسی برجام و ارائه توضیحات او درباره عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در دوره مسئولیتش و اثبات ادعای 100 ایراد برجام به «پاسخگویی دیرهنگام» تعبیر شده است. اینجا را ببینید.

سعید جلیلی در نشست کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: اگر یک کشور نسبت به ایران اعتراض کند، تحریم ها باز می گردد.اینجا را ببینید.

هفته گذشته علیرضا زاکانی با قرار نگرفتنش در برابر حمید بعیدی نژاد در برنامه زنده تلویزیونی، موجی از انتقادات علیه خود را به راه انداخت.اینجا را ببینید.

روزنامه آرمان در گفت و گویی با صادق زیباکلام نوشت:من نمی‌خواهم بگویم سعید جلیلی در آن شش سال چه‌ها کردند. من نمی‌گویم دوستان آقای جلیلی در دولت احمدی‌نژاد و در آن هشت سال چه کارها کردند. من نمی‌گویم و از آقای جلیلی نمی‌پرسم چه کسانی موضوع هسته‌ای ایران را آنقدر عمیق کردند که دولت یازدهم مجبور شده است آن را از عمق مشکلات بیرون بکشد. اما همه حرف من با سعید جلیلی این است که‌ای کاش شما به همین اندازه درخصوص عملکرد خود پاسخگو می‌بودید.اینجا را ببینید.

عذرخواهی سخنگوی دولت از مردم

 پس از وزیر صنعت، معدن و تجارت، این بار سخنگوی دولت از مردم عذرخواهی کرد.اینجا را ببینید.

رئیس جمهور اتریش در نصفه جهان

هاینس فیشر رییس جمهوری اتریش و هیات همراهش صبح امروز با همراهی وزیر صنعت، معدن و تجارت به اصفهان رفت و از بناهای تاریخی این شهر دیدن کرد.اینجا را ببینید.

گفت و شنود کیهان با هیلاری کلینتون

کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: «گفت: تازه چه خبر؟! گفتم: خانم هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا طی سخنانی در اندیشکده «بروکینگز» گفته است، هرگز به ایران اجازه نمی‌دهم به بمب اتمی دست پیدا کند!اینجا را ببینید.

آیات مرتضی مقتدایی، سیدهاشم حسینی بوشهری و سیدمحمد واعظ موسوی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با خبرگزاری خبرآنلاین گفت و گو کردند.اینجارا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =